Dzisiaj jest 12 lut 2025, 8:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 cze 2014, 19:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
Witam , ostatnio poradziłem sobie z problemem słabego V-maxa i teraz na rolkach 5g przy prędkości 65 do 70 ma bardzo duże wibracje wszystko wibruje i jest hałas wibracji przy 75 ustepuja wibracje ale zanim osiągnie 75 to jest kilka minutek jazdy przy 65-70 . wydaje mi się że może mi pasek z wariatora spadać wyskakiwać bo mam krótsza '' tuningowa'' tuleje 38 mm zamiast 40 . Macie jakieś pomysły czemu może tak wibrować ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 cze 2014, 15:34 
*

Rejestracja: 16 paź 2013, 19:07
Posty: 66
Pojazd: Motobi Rocky
Też bym chciał odpowiedź, u mnie drgania były straszne przy maksymalnej prędkości (tylko podłoga) to dokręciłem mocno wszystkie śruby to drgania zmalały ale nadal je czuć :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2014, 1:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Drgania mogą być również spowodowane zużytym korektorem momentu obrotowego, który jest krzywy, wtedy wszystko zaczyna wibrować, ale jeżeli to nie wina napędu to warto przyjrzeć siętulei na wahaczu oraz tych 2 bocznych, na których silnik jest mocowany :) Są one bardzo ważne, gdy są zużyte to wibracje przenoszone przez silnik podczas pracy na wysokich obrotach są mocno odczuwalne na kierowcy.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 20:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
Miałem pobodny problem- duże wibracje przy prędkości 40-45 km/h, powyżej ustępowały, występował też dziwny hałas z tamtych okolic przy tych prędkościach.
Winowajcą okazało sie być...sprzęgło ;) Takie jak oryginał
po zmianie na Tec Evo Racing jak reką odjął :)
Zauważułem, że Tec jest dużo lżejszy od tego felernego sprzęgła, ale to raczej kwestia jakiegoś wyważenia czy coś ;p
nie warto czasami oszczędzać :)




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy