Dzisiaj jest 12 gru 2024, 11:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lis 2015, 22:10 
*

Rejestracja: 21 lut 2014, 18:13
Posty: 52
Pojazd: Romet 727
Witam chodzi o to ze niewiem jaki cylinder mam montow + glowica 51mmac oczywiscie jeszcze nie zakupiony.
Mam dwie opcje airsal 80cc lub china 51 mm pseudo 90 prosilbym o podanie plusow oraz minusow zastosowania kazdego z tych cylindrow oraz co wy byscie wybrali? airsal czy china?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 lis 2015, 22:40 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Miałem z 4 cyle china i tak średnio z 3000-5000km.pojeździsz jak zadbasz

Obecnie śmigam na Airsalu z przebiegiem 1900km.

Airsal wytrzymuje podobno 20000 km. w więcej

Osobiście kupiłem Airsala z ciekawości znudzony chińskimi cylami,niepowiem na chinie zrobiłem najwięcej ok.3700km
Zobaczymy jak będzie na Airsalu




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2015, 12:21 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Killer85, na chińczyku w 4t to jak dobrze dotrze to i 15 000km zrobi. Ja w 2T na chińskim cylindrze miałem nabite 3000 i zdjąłem w b.db stanie co by jeszcze spokojnie z 8 tyś zrobił.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2015, 12:37 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Słyszałem ze ludzie robili 10 000 ale w 4t.Mi się to nie udało póki co.Może z mojej winy może nie.Niewiem.Zobaczymy jak to będzie na Airsalu




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2015, 12:41 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Obecnie u mnie stoi do regulacjo Piaggio Pythoon 2T 50 a ma już przejechane 11 000 na oryginalnym cylku.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2015, 12:48 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Ja bym się skupił na 4t i nie wciągał w w to 2t bo to inna bajka a autorowi chodzi zapewne o 4t

Krótko:

+ markowego:długa żywotność(jak zadbasz),większa moc(chyba)
-:cena

Stać Cię to kupujesz Airsala inie zaglądasz do skuta,nie masz funduszy lub masz male przebiegi to kupujesz chinę




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2015, 12:57 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Dlatego o 2T pisałem bo mają dwukrotnie niższą żywotność, dlatego 4T 20 tyś nie jest jakimś wyczynem, nawet na chińskim zestawie. No ale musi być spełnionych kilka warunków - dobre dotarcie, coroczne serwisy i wymiana oleju co 1000 km.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2015, 13:04 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
To ja albo miałem felerne cyle albo niewiem co skoro nawet 5000km.. nie wytrzymywały a warunki były spełnione ale to były moje początki ze skuterami.Zobaczymy jak teraz będzie

Poza tym olej po dotarciu wymieniamy co 2000km.

Swoja drogą mało kto zrobił na naszym forum tyle km. co piszesz na chińskim cylu w 4t




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2015, 13:26 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Pierwsza wymiana po 300km później po 700, a dalej co 1000. Niestety ale 2000 to już za dużo przy tych obrotach na jakich pracują skutery. Może właśnie dla tego nie masz takich przebiegów. 3000 to się robi rocznie, a ja nie słyszałem by robić corocznie remont. Latają ludzie po kilka lat. Koło mnie jest nawet taki skuter co zrobiony był chiński cylinder i już 3 lata jeździ.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2015, 13:52 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Co forum ba co człowiek to inne opinie o wymianie oleju

Poczytałam i podobno w serwisówce jest napisane 1000

Wiesz Ty czy ja robisz 3000 rocznie co nie znaczy ze każdy tyle robi
Może jeździć i 5 lat skoro przebiegu ma 3000-5000
Zależy ile kto jeżdzi

Miałem teraz wymieniać olej co 2000 ale dobra zmienię na 1000




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2015, 15:03 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
W zasadzie to muszę sprostować swoją wypowiedź, gdyż mogłem wprowadzić w błąd - faktycznie skutery co 2000 a biegówki co 1000 ze względu, że ten sam olej smaruje i silnik i skrzynię biegów. Niemniej częstsza wymiana oleju nie szkodzi.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2015, 23:12 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Skoro już temat instrukcji został poruszony to miałem 4 lata sqta 4T i w instrukcji było że pierwsza zmiana po 300km...czemu? bo wtedy jest najwięcej opiłków..dalej co 2-3k km albo jak kto woli co roku...jak ktoś ma kasy nadmiar to może i co miesiąc... co do mocy to w 4t cyl nie ma nic do tego bo to tylko tuleja i nic więcej, co najwyżej lepszy tłok może być i pierścienie ale to bardziej pod żywotność podchodzi. Nie ma co porównywać przebiegów 50tek i 70tek bo 50cc jedzie dopiero jak damy full gas a 70cc na 1/2 będzie dobrze latać a tym samym dłużej...dużo też ma do tego styl jazdy..jak ktoś zap....ala w lato na full przez cały czas to co roku sie cyl zmienia (bo w 50cc 4t inaczej niż full nie ma jazdy).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy