Dzisiaj jest 12 lut 2025, 1:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 maja 2015, 22:02 
*

Rejestracja: 25 mar 2015, 19:15
Posty: 8
Pojazd: Romet 717
Witam.potrzebuje poporady. Mam teraz wstawiony cylinder 70 i sportwy wariator oraz sprzeglo leci mi kolo 80/85 znalazlem zestaw cylinder 90ccm z sportową dyszą oraz sportowym modułem. I znalazlem tez taki sam zestaw tylko 100ccm. I pytania czy lepjej wstawic 90 czy 100... Czy bedzie durza rurznica w osiągach i mniej więcej do ilu sie rozpedzi?... Z góry dzięki i pozdrawiam :)

Ps. Silnik 4t. I czy sportowy tłumik przy tej pojemnosci cos da?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 maja 2015, 22:41 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Co do tego czy 90 czy 100 to uważaj przy wyższych pojemnościach na wał a dokładnie na luz na łożyskach jeśli masz oryginalny wał/łożyska i występują już luzy to nawet nie pchaj większej pojemności. Albo zmien na wzmacniany wał (przy okazji łożyska skf) albo na razie tylko łożyska. Co do tłumika, jest to 4T więc tylko przelot , lecz to ci nic nie da w ogóle, może jakieś minimalne różnice w przyśpieszaniu ale tak na vmax nie da ci to zbyt wiele max 3-5km/h.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy