Dzisiaj jest 06 lut 2025, 14:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lut 2016, 19:08 
*

Rejestracja: 21 lut 2016, 15:08
Posty: 49
Pojazd: skuter
Witam zakupiłem do swojego skuterka 139QMB cylinder Airsal 80 4t d.50mm. Zamontowałem pod seryjną głowicę chodził kompresję miał masakryczną. Przerywał mi bo nie szczelny miałem zawór wydechowy. Zakupiłem głowicę 47mm zamontowałem rozrząd dobrze zawory dobrze. Co to może być? Nie odpala i kompresji nie ma prawie wcale. Dzięki pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 lut 2016, 19:18 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Źle ustawiony rozrząd prawdopodobnie. Zawory zamykają się wtedy kiedy nie trzeba przez co następuje brak sprężania. Druga sprawa to wypalony zawór lub gniazdo w głowicy.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lut 2016, 21:09 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Kolega wyżej mnie uprzedził ale dodam swoje 5 groszy. Jeśli rozrząd jest dobrze ustawiony i nadal brak kompresji to czy ta głowica była dotarta ? Czy nie przepuszczała ? Druga sprawa czy luz zaworowy nie jest zbyt mały ? Ssący 0,06 wydech 0,07 można lekko więcej na ssący 0,07 a wydech 0,08 natomiast nie moze być mniej niż 0,05mm na oba zawory.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lut 2016, 22:23 
*

Rejestracja: 21 lut 2016, 15:08
Posty: 49
Pojazd: skuter
Juz wiem co może być przyczyną. Głowica jest niedotarta i zawory nieszczelne. Co w takim wypadku zrobić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lut 2016, 22:28 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Rozebrać głowice i dotrzeć. Na YouTube jest masa poradników :) Zajrzyj tam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2016, 21:08 
*

Rejestracja: 21 lut 2016, 15:08
Posty: 49
Pojazd: skuter
Dzięki ;)

-- 25 lut 2016, 20:08 --

Okazało się, że zawór ssący się zacina.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lut 2016, 14:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
lizardsuperb50 pisze:
...zawór ssący się zacina...

Zacina się?! Może być niedotarty, ale nie ma prawa się zacinać. Zdemontuj zawór i sprawdź czy nie ma na sworzniu zaworu jakichś zadziorów lub rys, czy w prowadzeniu zaworu jest czysto etc.; ma być idealnie gładko. Zawór MUSI chodzić luźno ale nie ma też prawa "latać" na boki - sprawdzisz to palcami bez założonych sprężyn. No i pamiętaj żeby zawór wkładać w gniazdo w głowicy po nasmarowaniu sworznia zaworu olejem a nie na sucho!




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lut 2016, 13:27 
*

Rejestracja: 21 lut 2016, 15:08
Posty: 49
Pojazd: skuter
Źle to ująłem. Zawór jest nie dotarty. Z wydechowym wszystko ok ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy