|
Dzisiaj jest 11 maja 2024, 12:57
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
kamil39
|
: 01 lis 2019, 15:21 |
|
Rejestracja: 01 lis 2019, 15:01 Posty: 3
Pojazd: Romet 727
|
|
Na górę |
|
|
Mattrack
|
: 01 lis 2019, 18:18 |
|
Główny Dowodzący - Admin |
|
Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29 Posty: 8332 Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
|
|
Na górę |
|
|
Killer85
|
: 01 lis 2019, 18:20 |
|
Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54 Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
|
Albo pęknięty dekielek od wariatora...konieczne jest zdjęcie pokrywy aby się tam dostać i sprawdzenie
_________________
Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy
Piaggio Typhoon 2T
|
|
Na górę |
|
|
kamil39
|
: 01 lis 2019, 18:27 |
|
Rejestracja: 01 lis 2019, 15:01 Posty: 3
Pojazd: Romet 727
|
Ściągnąłem wariator i założyłem sam dekielek bez ślizgów i paska, żeby tylko zobaczyć czy stukanie ustanie. Z załorzonym wariatorem, rolkami, dekielkiem i ślizgami było to samo. Może jakiś tryb/żębatka w przekładni wtórnej?
edit: dekielek wariatora jest sprawny nic nie pęknięte.
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|