Dzisiaj jest 16 kwie 2024, 13:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 maja 2020, 11:53 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Witam wiec tak mam już airsal 50mm + głowica 50mm duze zawory , chciałbym sie zapytać jak najlepiej to montować oraz stuningować , jak w tym tłoku zamontować pierścienie ? oraz czy głowica będzie odpowiednia do tego cylindra wydaje mi sie ze tak bo do chinskiej 80 sprawowało się dobrze ,Co do napędu mam sprzęgło sprężyna + 10% myślę nad rolkami 7-8g co do gazika dysza 90 .Jakieś wasze uwagi z doświadczenia z airsalem jak docierać to z powłoka nikasilową ?? oraz czy można jeździć w 2 osoby .Dzięki za pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 maja 2020, 15:02 
**

Rejestracja: 06 sty 2018, 10:51
Posty: 425
Lokalizacja: Dragany
Pojazd: Baotian bt49qt9 / Saxo VTS
Imię: Gerard
Pierścienie montujemy tak żeby zamki mijały się co 120 ° ( chociaż wiadomo , że idealnie nie ułożysz ale najważniejsze żeby się zamki mijały ) , głowica powinna być ok tylko zawory dobrze dotrzyj ( chyba , że to ma być gruby projekt to porting zrób :wink: ) . Co do dyszy i napędu to już kwestia regulacji więc nie wiadomo czy te części o których pisałeś będą się dobrze zgrywać :wink: . Na dotarciu w dwie osoby raczej odradzam jazdę :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2020, 14:29 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Mam mały problem tzn do głowicy 50 mm nie pasuje standardowa klawiatura dlatego ze popychacze są za krótkie i luz zaworowy jest ok 3 cm :twisted: , czy gdzieś dostane takowa klawiaturowe ?, co do głowicy jeśli nic sie nie uda z tą to mam jeszcze 39mm i chyba 47 mm nową - tylko czy zdrowiej dla silnika i lepiej dla mocy jak ma głowice standardową czy powiększona ?. Co do uk\ladu pierścieni robie je co 120 stopni ale przy montażu i tak sie przesuwają wiec chyba nie powinno mieć jakiegoś większego znaczenia , ale co najdziwniejsze to w zestawie były uszczelki pod cylinder jest tak gruba jak 2 osobne uszczelki do 47mm czy to może mieć negatywne skutki mimo prawidłowego skręcenia ??.Co do docierania to czy łatwa taka powlokę nikasilu porysowac np jak by były jakieś paprochy w silniku etc itd .

-- 14 lip 2020, o 14:29 --

Panowie mam mały problem z regulacja napędu teraz mam 5,5g rolki 8,5 tys rpm v-max 65km , sprzęgło standard , sprezynki sprzegła miekkie startuje od 3 rpm , jak dałem rolki 8g to w 2 osoby max 60km ale obroty max 6rpm , jakie rolki byście dali z waszego doświadczenia by ciągnął cały czas do przodu ale fajnie by było jak by miał tez przyspieszenie , co do regulacji napędu to prawda ze lepiej jest ustawic tak napęd by skuter miał cały czas 8-9 rpm i ciągnął tak od 0 - vmax , tylko jak to uzyskać przy gy6 ? .Mam nadzieje ze pomożecie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2020, 7:32 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Rolki coś koło 7G(umnie się sprawdziło,skuter ciężki ponad 100kg.+60kg.ja ważę) ale jakiś markowy wariator by się przydał np.SV1 bo seria to shit jakich mało

Cytuj:
Co do docierania to czy łatwa taka powlokę nikasilu porysowac np jak by były jakieś paprochy w silniku etc itd
.
Nie łatwo bo to porządny cyl a nie jakiś chiński shit

Cytuj:
dysza 90

Mi go zawsze zalewało na tak dużej




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2020, 14:48 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
A co sadzisz o rolkach 6,5 g w jeździe w dwie osoby ?? czy faktycznie gy6 osiąga v-max przy 8 rpm i czy jest sens go wyżej kręcić ? .Co do regulacji napedu to jak to jest ze wszyscy radzą tak ostawić naped by miał te same obroty np 8 rpm i ciagnał tak do vmax ?, czy lepiej jest to robić od niższych obrotów az do np 8 rpm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2020, 18:23 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Sądzę że przydałby Ci się lepszy wariator chyba ze masz jakiś markowy...on jednak dużo daje




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 mar 2021, 19:38 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Witam tym razem muszę zrobić maszynę na cacy bo codziennie bede pokonywał dystans od 30- km a maszyna musi być jak mercedes :mrgreen: mam nadzieje ze doradzicie sensownie bo jak czytam na niektórych forach to ferrari za 5 tys zł z gy6 próbują zrobić a i tak leci masz 5-10 km szybciej .Aktualnie mam airsala 50mm ( głowica 50mm duze zawory )1,5 roku ale teraz mam z nim dziwny problem tzn jak jade sam to masz 9 rpm 70-75 km /h jak jade w 2 osoby max 50 km i 6 rpm mimo dodania manetki do końca nic to nie daje nie słychać by wkręcał się na obroty czyżby wina kompresji ?? przytarty ? w tamtym roku robiłem trasę prawie 200 km non stop vmax, ale ostatnio kompresja była 9 barów . (Dziś postaram się zmierzyć na zimnym i ciepłym silniku ).
Zastanawiam sie nad takim zestawem :
- Cylinder 50mm airsal lub power force sa też 51mm wypukły ale jest ich teraz mało i czy faktycznie są lepsze niz 50mm
- głowica 50 mm
-gaźnik 18mm dysza 95 ( teraz jest kawa z mlekiem ) - myślałem nad 125 ale czy krócieć od 125 gy6 pasuje pod szpilki od głowicy 50mm ??
-Wał ma 6 tys km - wymieniać ??( korbowód ok nie ma luzów ) - ja zawsze wymieniałem przy 12-15 tys km
Wariator - wm motor high speed ( to samo co power force ) - czy faktycznie lepiej dołożyć i kupic Top Racing SV1 podobno lepsze przyspieszenie i praca silnika .
Sprzęgło standard - moze3 kiedyś cos lepszego
pasek gates power link 729
Ciekawi mnie zmiana przełożenia bo teraz mam 11/1 a interesuje mnie 9/1 ile to by dało i czy jest sens wydawać 250zł .Czekam na wasze propozycje :)

-- 22 mar 2021, o 13:41 --

Panowie na ciepłym silniku airsal ma 7 barów hmm o o tym myślicie przy tłoku i komorze głowicy 50mm jaka powinna być kompresja ??, co do wariatora czy ktos doradzi brać wm tuning niby stylizowany na naraku czy top racing ??

-- 22 mar 2021, o 19:38 --

Haloo czy forum zyje .Rozebrałem silnik i co najdziwniejsze to nie rozumie dlaczego zawory mimo dotarcia poca sie ?, czy tylko chińskie głowice tak maja - kupowałem głowice i zawory oryginalne od kymco , tak samo cylinder widać ze na gładzi sa rysy ale tam nawet nie można paznokciem zahaczyć - jest gładko dlaczego tak sie stało ?? :twisted: wydałem tyle kasy a zawsze coś jest z tym gy6 nie katuje , docieram , dobry olej a najbardziej dziwna sytuacja to to ze cylindry chińskie z tej wyższej półki są tak samo dobre jak markowe .Tłok wydaje mi sie w dobrym stanie bym go wyczyścił i czy dac go z starymi pierścieniem bo na pewno jakościowy lepsze niz china cylinder zakupiłem power force 50mm .Co do głowicy to dlaczego zawór jeden jest jaśniejszy ?, na następnych zdjęciach po zalaniu nafta widać jak sie pocą dotrzeć te zawory jeszcze raz czy dać nowe ?
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 mar 2021, 20:53 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8326
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
yoemaster pisze:
Haloo czy forum zyje


Yes

W jaki sposób sprawdzałeś ewentualną nieszczelność? Sprawdzenie szczelności zaworów, wykonuje się najczęściej poprzez wlanie nafty na ok. 12 godzin na grzybki zaworów




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 kwie 2021, 20:29 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Dzięki za odpowiedz , szczelność sprawdzałem wlewając naftę do kanałów na 2h a nie na grzybki , moja metoda jest zła ?, co robić docierać te które już są w głowicy ?.Co do tłoka od airsala dawać go do nowego cylka ? , czy lepiej nowy tłok -ten wydaje mi się jakościowo lepszy ale czekam na poradę kogoś doświadczonego .Panowie proszę o konkrety co robić ??

-- 21 kwie 2021, o 20:29 --

Mam mały problem tzn dzieje sie coś dziwnego tzn sprężyna centralna standard + wariator sv1 rolki 5,5 g max 55 km/h chyba kotłuje pasek obroty max 8 rpm, dziś dałem olki 7g max 6,5rpm vmax 60 km/h co jest grane sam juz nie wiem dodam ze jest airsal i nowa głowica duze zawory dotarta ale przekładnia 13/ 1 czy to może być wina przełożenia pamiętam ze kiedyś w innych skuterach miałem chybsa 11/1 i było lepiej .Czy to może być wina złej regulacji napedu co byście poradzili ? Ewentualnie gdzie moge zakupić przełozenie 9/1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2021, 12:51 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8326
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
yoemaster pisze:
Mam mały problem tzn dzieje sie coś dziwnego tzn sprężyna centralna standard + wariator sv1 rolki 5,5 g max 55 km/h chyba kotłuje pasek obroty max 8 rpm, dziś dałem olki 7g max 6,5rpm vmax 60 km/h co jest grane sam juz nie wiem dodam ze jest airsal i nowa głowica duze zawory dotarta ale przekładnia 13/ 1 czy to może być wina przełożenia pamiętam ze kiedyś w innych skuterach miałem chybsa 11/1 i było lepiej .Czy to może być wina złej regulacji napedu co byście poradzili ? Ewentualnie gdzie moge zakupić przełozenie 9/1


Na 100% źle wyregulowany napęd. Skoro podejrzewasz pasek kiedy go wymieniałeś? Rozmiar jest prawidłowy?




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2021, 18:49 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Pasek dałem powerlink gates 729 , ale znów mam problem tzn kompresja jest 8 barów znika olej ok 300ml na 1000 km ale skuter nie kopci na biało /szaro a na świecy nie widać oleju lecz elektroda jest troszkę chyba nadtopiona samo oceńcie po zdjęciach .Bardzo dziwna sytuacja tzn jak dam rolki np 5,5 g to skuter ledwo co dochodzi do 7 rpm kosiarka i vmax 55-60 spalanie 5 l na 100 km mimo dyszy 85 jak dam rolki 7 g to max 6 tys rpm i tez vmax 60 km/h mimo lżejszych rolek to i tak nie chce wejść na większe obroty czyżby cylinder do wymiany ? lub co może być nie tak ?? .
Sprawdziłem przekładnia to 13 obrotów

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2021, 19:09 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
8 bar to 2t może mieć a nie 4t...minimum te 10 bar powinieneś mieć, cylek może być do zmiany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2021, 19:20 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
scoot dzięki za odpowiedz ale pacz na to ze jest głowica 50mm i cylek wiec kompresja przeważnie jest 8-10 barów z tego co widzę na polskich i zagranicznych forach , Zakupie nowy cylek i zawory mam nadzieje ze będzie z 9-10 barów - a jakby pomimo wymiany cylka na nowy i dotartych zaworach nadal miał 8 barów co to może znaczyć słaba jakość materiałów ?? .Co do napędu to jaka konfiguracje bys polecał do tego zestawu ??.Co do duzej ilosci spalania to wina przytartegi cylka czy możę byc to wina jazda na 2/3 manetki ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy