|
Dzisiaj jest 09 maja 2024, 6:25
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
panczeslaw
|
: 06 lip 2023, 21:06 |
|
Rejestracja: 16 lis 2022, 22:57 Posty: 3
Pojazd: rex450
|
witam takie pytanie ponieważ nie wiem co zrobić posiadam skuter z silnikem 139qmb w którym zmieniłem cylinder z 50ccm na 100ccm do tego głowica z powiększonymi zaworami i problem tkwi w tym że skuter ma moc czuć że chce jechać przyśpiesza dobrze ale jego prędkość maksymalna to około 60-65km/h gdzie ludzie którzy składali silniki na 80ccm mieli vmax 70-75 w czym tkwi problem ktoś podpowie od razu mówię sprężyne na korektorze momentu mam niebieską i twardsze sprężynki na sprzęgle chyba niebieskie i rolki 5g
|
|
Na górę |
|
|
Mattrack
|
: 13 lip 2023, 16:51 |
|
Główny Dowodzący - Admin |
|
Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29 Posty: 8332 Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
|
Jak gaźnik zostawiłeś seryjny z seryjną dyszą to co się dziwisz?
|
|
Na górę |
|
|
milek92
|
: 02 sie 2023, 18:23 |
|
** |
|
Rejestracja: 18 lis 2013, 23:16 Posty: 260 Lokalizacja: Koszalin
Pojazd: Aprilia RS/Benzer freedom
|
Gaźnik do większej pojemności po mimo innego rozmiaru dyszy ma większy przepust. może być jeszcze tzw. zwężka w filtrze. kolejna fabryczna blokada, choć bywa i tak, że z tą blokadą skuter jeździ lepiej niż bez. a docierałeś go?
_________________ LwG !Zapraszam na oględziny mojego projektu http://forum.mieloch.pl/post2687009.html#p2687009
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|