MAM PROBLEM A MIANOWICIE TO, ŻE ZAUWAŻYŁEM U SIEBIE W MALAGUTI DUCATI CORSE (AM6 SILNIK) SŁABA IKSRĘ : MAŁA I CZERWONAA JAK DAŁEM IRYDOWĄ TO TROSZKĘ BYŁO LEPIEJ
ISKRA JEST CZASEM PRZY BOLCU CZASEM WOKÓL GWINTU ŚWIECY-TROCHĘ BRĄZOWA RESZTE CZARNE I MOKRA, A CZASAMI CAŁA CZARNA I MOKRA, NA ROZRUSZNIK CZASEM ZAPALI NA RAZ, CZASEM NIE, NA PYCH TO LEDWO RUSZE MOTOREM I ODPALI NA OBORTY WEJDZIE ODRAZU ITD NO PROBLEM NIE TRZEBA NAWET GAZU DAWAC NIC, I JAK WŁACZAM ŚWIATŁA TO MI SPADAJĄ OBROTYNIE WIEM CO ROBIĆ ?:(
. DODAM ZE PRÓBOWAŁEM NA RÓŻNYCH ŚWIECACH I JAK JADE NA WYSOKICH OBROTACH TO MI NIE CHCĘ ZEJŚĆ Z NICH JAK ZMIENIAM BIEGI, A CZASAMI JAK DAJE GAZ TO NIE REAGUJE I PO KILKU SEKUNDACH GAZI LECI JAK RAKIETA, A CZASAMI CHODZI NORMALNIE BEZ ŻADNYCH PROBLEMÓW I JEDZIE JAK BURZA NORMALNIE STRACH SIE BAĆ *JAK NA 70 :d V MAX TAK CZY SIAK 110, DO STÓWKI TO ANI SIĘ NIE OBEJRZY I JUZ JEST
MECHANIK POWIEDZIAŁ MI: CO DO ISKRY <JEST OK. NIE MAM CO DO NIEJ ZASTRZEŻEŃ. TYLKO, ŻE MAM SŁABĄ KOMPRESJE MA 4 BARY NA SUCHYYM SILNIKU , A JAK NALAŁEM OLEJ DO CYLINDRA TO MIAŁ 8 BAR> Z TYM ŻE NIE ZAGRZAŁ CHYBA MOTORU JAK SPRAWDZAŁ KOMPRESJĘ BO MOTOR ZASTAŁEM Z WŁĄCZONYM SSANIEM NA FULL TZN. MAM 2 STOPNIE SSANIA I BYŁ NA TYM NAJWYŻSZYM, JAK SPRAWDZAŁEM KOMPRESJĘ SWOIM CHAŁUPNICZYM SPOSOBEM PRZYSTAWIŁEM PALEC DO GŁOWICY TO MI ODSKAKIWAŁ BEZ PROBLEMU, NIE DAŁO SIĘ GO UTRZYMAĆ,
4 BARY???
POSIADA CYLINDER AIRSAL SPORT KIT Z 2011 MA PRZEJECHANE NA NIM MOZE Z 3000 TYS DO 4000 MAX
POMÓŻCIE BĘDĘ CZEKAŁ DZIEN I NOC NA ODP PROSZE O POMOC JAKBYM O CZYMŚ ZAPOMNIAŁ PROSZE O PRZYPOMNIENIE ODPISZE W TRYBIE NATYCHMAISTOWYM
PRZEPRASZAM ZA ORTOGRAFIE
-DAMIAN