Dzisiaj jest 14 lut 2025, 13:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 lip 2013, 23:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lut 2012, 19:37
Posty: 39
Lokalizacja: Bydzia
Pojazd:
Witam ,niedawno zakupiłem apke rs50 z 2002 rok. Chodzi o to ,ze rs ma blokdy. Wiem ,ze duzo jest takich postów ale niczego konkretnego nie znalazłem. Aprilia jedzie maksymalnie 80km/h i kręci do 9tys obrotów ,dowiedziałem się ,ze jest to wina zablokowanego modułu ale słyszałem też ,że te silniki mają blokady na wydechu i na gaźniku czyli seryjnie jest mała dysza. Jaką dysze najlepiej dać aby moto chodziło jak najlepiej ???




_________________

Piaggio NRG Mc3 2004 AC
Mechanika :
Wydech Stage6 Pro Replica
Sprężyna dociskowa Stage6 Medium
Pasek Stage6 Pro
Wariator stage6 sport pro
Sprzęgło RMS Racing
Dzwon malossi


NRG wbijać !!!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=274892


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 lip 2013, 12:41 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
jezeli jedzie 80 to jest odblokowana. Nie spodziewaj sie wiecej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2013, 13:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2012, 21:09
Posty: 62
Lokalizacja: Łagów / Kielce
Pojazd: Aprilia Gulliver 50
Ten wyżej dobrze gada, polać mu! Więcej niż 80 nie pociśnie. :/




_________________

Zapraszam do Apki ;)
aprilia-gulliver-50-by-rysioek-cos-tam-dlubiemy-xd-t385301.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2013, 13:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2013, 15:07
Posty: 59
Pojazd: Aprilia Rs 50
Sporo zależy także od przełożeń , jeśli chcesz wyciągnąć ciut więcej to możesz zmienić zębatki ;)
Lecz koledzy wyżej dobrze mówią .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2013, 18:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2012, 21:09
Posty: 62
Lokalizacja: Łagów / Kielce
Pojazd: Aprilia Gulliver 50
Picek-Bwo pisze:
Sporo zależy także od przełożeń , jeśli chcesz wyciągnąć ciut więcej to możesz zmienić zębatki ;)


Racja, zależy czy jeździsz sporo w mieście czy atakujesz dłuższe trasy :wink:




_________________

Zapraszam do Apki ;)
aprilia-gulliver-50-by-rysioek-cos-tam-dlubiemy-xd-t385301.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2013, 22:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Tak. pisze:
jezeli jedzie 80 to jest odblokowana. Nie spodziewaj sie wiecej.



o czym wy pitolicie za przeproszeniem, na 6 biegu powinna wykręcić nawet na seryjnym wydechu te 10,5 tyś co daje ok 100/h licznikowe

standardowo pomiar kompresji, regulacja i czyszczenie gaźnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2013, 22:32 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
w tych apkach byl gaznik 12 mm, na dodatek to jest 02r wiec jest juz napewno zmeczona.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2013, 23:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2013, 15:07
Posty: 59
Pojazd: Aprilia Rs 50
O czym Ty kolego pitolisz, mam Apkę 50 02r tak jak kolega wyżej pisze gaźnik 12 i na wydechu poliniego na org przełożeniu cisne 95.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 11:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Picek-Bwo pisze:
O czym Ty kolego pitolisz, mam Apkę 50 02r tak jak kolega wyżej pisze gaźnik 12 i na wydechu poliniego na org przełożeniu cisne 95.



12mm to jakaś pomyłka do am6 - zmieniłbyś na 16mm z tzr to od razu by wyżej kręciła

chociaż mojego znajomego 00' przy zębach 13/47 i seryjnym gaźniku 12mm dociągała 100 licznikowo

winę u was moze ponosić kompresja, śmiesznie mała dysza w tym gaźniku etc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2013, 11:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2013, 15:07
Posty: 59
Pojazd: Aprilia Rs 50
Fakt 12 mm w tym gaźniku to smieszna sprawa.
Powiem tak , przed sezonem miałem zębatki oryginalne i dość zużyty łańcuch ( był luźny) apka rozwijała wtedy faktycznie więcej , gdy wymieniłem na nowy z tymi samymi przełożeniami v-max się zmniejszył , normalna sprawa.. Więc powodów dla których jedna jedzie 100 druga 95 moze byc ogrom ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2013, 14:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Picek-Bwo pisze:
Fakt 12 mm w tym gaźniku to smieszna sprawa.
Powiem tak , przed sezonem miałem zębatki oryginalne i dość zużyty łańcuch ( był luźny) apka rozwijała wtedy faktycznie więcej , gdy wymieniłem na nowy z tymi samymi przełożeniami v-max się zmniejszył , normalna sprawa.. Więc powodów dla których jedna jedzie 100 druga 95 moze byc ogrom ;)



co nie zmienia faktu że na wydechu polini powinna ciągnąć dużo lepiej, póki co wychdozi że masz osiągi jak na serii

pomyśl nad zmianą gaźnika i króćca na wcisk (od tzr bedzie to koszt w okolicach 100zł)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2013, 23:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lut 2012, 19:37
Posty: 39
Lokalizacja: Bydzia
Pojazd:
A więc tak gaznik w mojej apce to dellorto 14mm. Dzisiaj wymieniłem moduł nic nie dało. Przeciąłem wydech i wyrzucilem zwężkę która w nim siedziała nic nie dało. Dysze miałem 82 wrzuciłem 92 nic nie dalo. proszę was nie gadajcie że seria 80km/h i wiecej nie. poleci bo to nie prawda ,kolega ma seryjną tZr z wydechem gianelli j leci mu 105 . Jego na luzie kręci do 14 tys obrotów a mój 9 tys i czuć jak coś odcina , podobno na zachodzie były blokowane zaplony , tak twierdzi mój znajomy. Nie wiem co robić jak ktoś miał ten problem niech pisze. Dodam że zebatki w apce to 13/47 takie same jak w tzr u kumpla o którym wcześniej pisalem .




_________________

Piaggio NRG Mc3 2004 AC
Mechanika :
Wydech Stage6 Pro Replica
Sprężyna dociskowa Stage6 Medium
Pasek Stage6 Pro
Wariator stage6 sport pro
Sprzęgło RMS Racing
Dzwon malossi


NRG wbijać !!!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=274892




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2013, 23:30 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
jesli dellorto 14mm to jest nieoryginalny gaznik, ktos go przelozyl od sendy. W dodatku dysza dla takiego gaznika powinna byc ok 70. Pozatym ten gaznik to syf i go zmien na jakas 16 z tzr. Zdejmij filtr powietrza, powinien krecic troche wyzej, jezeli nie to rzeczywiscie moze to byc modul




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 lip 2013, 9:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Tak. pisze:
jesli dellorto 14mm to jest nieoryginalny gaznik, ktos go przelozyl od sendy. W dodatku dysza dla takiego gaznika powinna byc ok 70. Pozatym ten gaznik to syf i go zmien na jakas 16 z tzr. Zdejmij filtr powietrza, powinien krecic troche wyzej, jezeli nie to rzeczywiscie moze to byc modul


tylko ten filtr to zdejmij tylko dla sprawdzenia a nie na stałe do jazdy :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 lip 2013, 11:52 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
Cytuj:
tylko ten filtr to zdejmij tylko dla sprawdzenia a nie na stałe do jazdy :roll:

to jest raczej oczywiste




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 lip 2013, 16:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Tak. pisze:
Cytuj:
tylko ten filtr to zdejmij tylko dla sprawdzenia a nie na stałe do jazdy :roll:

to jest raczej oczywiste


są ludzie i taborety, lepiej z góry im mówić o takich rzeczach jak ktos jest zielony




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2013, 9:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lut 2012, 19:37
Posty: 39
Lokalizacja: Bydzia
Pojazd:
Jaja sobie ze mnie robisz ? Wiem że trzeba jeździć z filtrem. Po jego zdjęciu kręci max do 10 tys obrotów. Czyli nie wiele więcej. Powtórzę pytanie czy w tych apkach były blokady na zapłonie lub cylindrze ?

-- 1 sie 2013, o 09:07 --

Jaja sobie ze mnie robisz ? Wiem że trzeba jeździć z filtrem. Po jego zdjęciu kręci max do 10 tys obrotów. Czyli nie wiele więcej. Powtórzę pytanie czy w tych apkach były blokady na zapłonie lub cylindrze ?




_________________

Piaggio NRG Mc3 2004 AC
Mechanika :
Wydech Stage6 Pro Replica
Sprężyna dociskowa Stage6 Medium
Pasek Stage6 Pro
Wariator stage6 sport pro
Sprzęgło RMS Racing
Dzwon malossi


NRG wbijać !!!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=274892




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2013, 10:51 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
blokada na cylindrze hahahaha. Z tego wynika ze masz za duza dysze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2013, 16:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lut 2012, 19:37
Posty: 39
Lokalizacja: Bydzia
Pojazd:
Poczytaj sobie trochę potem komentuj




_________________

Piaggio NRG Mc3 2004 AC
Mechanika :
Wydech Stage6 Pro Replica
Sprężyna dociskowa Stage6 Medium
Pasek Stage6 Pro
Wariator stage6 sport pro
Sprzęgło RMS Racing
Dzwon malossi


NRG wbijać !!!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=274892




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2013, 18:02 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
no to jak ta blokada niby wyglada na cylindrze? Mowie ci ze masz za duza dysze. Chcesz to mnie sluchaj, nie chcesz to nie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy