Dzisiaj jest 12 lut 2025, 0:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 paź 2013, 9:24 
**

Rejestracja: 06 maja 2012, 18:30
Posty: 245
Pojazd:
Witam mam kilka pytań dotyczących silnika minarelli AM5
Więc tak :
Czym oprócz ilości biegów różni się od AM6 ?
Są dostępne do tego silnika części tuningowe ? (Sprawdzałem na mielochu i nie ma)
Jak jest z awaryjnością tego silnika ?
Dzięki z góry za odpowiedzi.
Pozdrawiam




_________________

KONTO AWARYJNE


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 paź 2013, 12:08 
*

Rejestracja: 29 maja 2013, 9:10
Posty: 44
Pojazd:
1. Roźnica między am5 a am6 jest mała i duza :) Zalezy jak kto patrzy, am6 ma większa siłe dzięki 6 biegowi :)
2. am5/am6 praktycznie te same czesci jest ich pełno :)
3. mam am6 i po 31 tyś dopiero robie remont :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 paź 2013, 12:49 
**

Rejestracja: 06 maja 2012, 18:30
Posty: 245
Pojazd:
Dzięki za odpowiedź , a co sądzić na temat cylindra 90ccm3 z Allegro ?




_________________

KONTO AWARYJNE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 paź 2013, 14:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2013, 14:41
Posty: 2
Pojazd: Peugeot XR6
Myslę że na tłoku meteora powinno śmigać, ale prawdopodobnie musisz się liczyć z wymianą wału :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 paź 2013, 15:32 
**

Rejestracja: 27 cze 2013, 13:09
Posty: 276
Pojazd:
jeżeli wał nie ma luzu to spokojnie powinien wytrzymać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 paź 2013, 17:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2011, 19:50
Posty: 216
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Przez moje łapy przewinął się Classic na AM5, który nie był rozbierany od nowości, czyli 1995r. Przebieg ok. 42k. Swapu skrzyni nie zrobisz bo trochę się różni od tej z AM6. Ogólnie części wymienne w obu silnikach, które na przemian możesz wymieniać to:
- cylinder
- wał
- czujnik luzu
- zębatkę zdawczą
- cały prawy bok silnika, od kosza sprzęgła aż po napędy do dozownika, pompy wody, kopki itp.
- zapłon naturalnie


Co do uchwytów silnika to nieco się różnią szerokością względem AM6.




_________________

Obrazek

APRILIA RS75 Track Project!
Części silnikowe AM6 -> Klik!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2013, 9:16 
**

Rejestracja: 06 maja 2012, 18:30
Posty: 245
Pojazd:
A co do wydechu to pasuje z AM6 ? Np z RSki pośredniej ?




_________________

KONTO AWARYJNE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2013, 15:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2011, 19:50
Posty: 216
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Tak tu nie ma żadnego problemu, skoro cylindry pasują naprzemiennie to jaki problem widzisz w wydechu? :P




_________________

Obrazek

APRILIA RS75 Track Project!
Części silnikowe AM6 -> Klik!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2013, 19:43 
**

Rejestracja: 06 maja 2012, 18:30
Posty: 245
Pojazd:
Chodzi mi głównie o mocowanie tego wydechu :) Czy mocowania wydechu są w tych samych miejscach co w RS pośredniej i tej starszej czyli jak u mnie z 93 roku




_________________

KONTO AWARYJNE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2013, 20:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2011, 19:50
Posty: 216
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Tego to Ci nie powiem, ja zawsze musiałem coś przerabiać. :)




_________________

Obrazek

APRILIA RS75 Track Project!
Części silnikowe AM6 -> Klik!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy