Dzisiaj jest 11 lut 2025, 21:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 gru 2013, 18:23 
*

Rejestracja: 16 lis 2013, 10:53
Posty: 4
Pojazd: mbk x-limit
witam
SET;
-leo vince v6
-cylinder TOP Obrazek
-gaznik 14mm dysza 70 dysza
-przełożenia 14x50

Problemem jest to że moto ma duże problemy z ruszeniem, nie może się wkręcić na obroty tak jakby ruszał z 2 biegu
ponadto na biegach 4,5,6 nie ma w ogóle siły, wręcz zwalnia, nie może wejść w rezo
na biegach 1,2,3 kiedy już wpadnie w rezo przyspiesza bardzo fajnie, predkosc max na 3 to ok 70, na wyzszych biegach jest tyle samo bądź mniej
proszę o pomopc w rozwiązaniu problemu
przy okazji , co to za cylinder ?
pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 gru 2013, 19:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Posty: 1134
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Nie jestem pewny, ale to jakiś cylinder top performance 70. do 70 masz za małą dyszę. Mi na 75 dopiero dobrze jechał na 115, także zobacz jaka różnica jest. wyreguluj gaźnik.




_________________

Cytuj:
moj rox na serii leci 120 tylko rolki mam na v maxxa

mam jeszcze zalany sportowy płyn chlodniczy i swiece odblokowana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 gru 2013, 20:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
jesli to 70cc to gaźnik konkretnie nie wyrabia - do tego co najmniej 19/21




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2013, 23:55 
*

Rejestracja: 16 lis 2013, 10:53
Posty: 4
Pojazd: mbk x-limit
Witam ponownie,
postanowiłem przeczyścić gaźnik , podczas operacji okazało się że jest to bardzo prosty gaźnik DELLORTO SHA 14.12N
po poskładaniu wszystkiego do kupy okazało się że z moto jest jeszcze gorzej niż było. Nie może wkręcić się w ogóle na obroty, buczy przerywa i strasznie dymi. Wyeliminowałem uszczelkę pod głowicą ponieważ bez chłodziwa jest to samo. Najgorsze jest to że w gaźniku nie ma żadnej możliwości regulacji poza ustawieniem obrotów jałowych.
Gdzie szukać przyczyny?
dzięki za odpowiedzi, pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 10:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Też mam ten gaźnik u siebie. Jest on rewelacyjny, gdy moto jest seryjne, gdy potem będą przeprowadzane modyfikacje to zaczyna się problem, bo nie ma ustawienia mieszanki, ani na iglicy.

Przy każdej przegazówce sprawdź kolor świecy. Sprawdź membrany. Jeśli masz dysze to nie zaszkodzi pokombinować.
Cylinder to Top Perfomances Trophy 70cc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sty 2014, 18:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 12:08
Posty: 281
Lokalizacja: Wieluń
Pojazd:
w razie braku efektów w/w usterek polecam tak, że wymienić simering pod magnetem :) pozdrawiam powodzenia




_________________

Obrazek http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=256343
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sty 2014, 22:27 
*

Rejestracja: 16 lis 2013, 10:53
Posty: 4
Pojazd: mbk x-limit
przyczyną dymienia był nie zamykający się zawór pływakowy, niestety moto dalej słabnie powyzej 3 biegu. Zamawiam jutro manometr i gaznik 21mm chiński. Moto było po glebie a w dt dyfuzor jest tak niefortunnie położony że kolanko wydechu się trochę wygięło, jest teraz bardziej przesunięty w kierunku silnika ale to chyba nie ma większego znaczenia ? Dam znać jeśli dojde ocb. Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sty 2014, 12:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 12:08
Posty: 281
Lokalizacja: Wieluń
Pojazd:
chińskiego 21 szczerze mówiąc nie polecam, bywa, że nie idzie go wyregulować lepiej kup jakąś używkę dellorto 16/17.5 dysza około 90/105 i powinno być malina :) Wgniecone kolanko może mieć wpływ na rezo aczkolwiek nie musi, mój bidalot jest dosyć okropnie powyginany i chodzi idealnie :)




_________________

Obrazek http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=256343
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sty 2014, 0:04 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Wygiety wydech źle wpływa na osiągi, ponieważ spaliny maja utrudniony przepływ i to może go trochę przyduszac. No i ten gaznik jest dużo za mały, chinola nie bierz, lepiej kup uzywke Dellorto, Arreche lub Mikuni.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy