Dzisiaj jest 11 lut 2025, 21:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 lis 2013, 22:53 
*

Rejestracja: 18 wrz 2013, 13:54
Posty: 20
Pojazd: rieju mrt
Witam chciałem poznac waszą opinię na temat cylindra airsal sport 70 i zapytać sie czy airsal racing tech 70 wytrzymał by na steryjny łożyska w am6 ponadto dodam ze silnik ma przejechane okolo 8k


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 lis 2013, 16:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Tłoki airsala są do luftu, więc jedynie tech racing z tłokiem vertexa.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2013, 19:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
jakub681 pisze:
Tłoki airsala są do luftu, więc jedynie tech racing z tłokiem vertexa.



o czym Ty mówisz kolego, składałem 2 silniki am6 na poziomie full sport i w każdym założyłem airsala 70 sport i smigają do dziś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2013, 19:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
To dziwne, bo one mają tloki, które po 3-4 tysiącach km są rozwalane przez pekajace pierścienie.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2013, 20:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
no nie wydaje mi się żeby od tak strzelał pierścionek w sporcie ( tłok jednopierścieniowy)

jeden z zestawów nakręcił już koło 8 tys i nadal trzyma 10,5 bara ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2013, 11:47 
*

Rejestracja: 18 wrz 2013, 13:54
Posty: 20
Pojazd: rieju mrt
A jak Wy uważacie racing tech wytrzymał by na orginalnym wale




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2013, 20:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
ja racinga bym na serii nie stawiał, niby seria i poliniego 80 utrzyma, ale wolałbym być spokojny, kiedy odwine, że nic sie nie posypie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2013, 0:56 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
jakub681, Nie pisz proszę takich rzeczy - to wprowadzanie ludzi w błąd.

Pierścienie żyją krótko jak jest:
- za uboga mieszanka
- suchy filtr powietrza
- bardzo zanieczyszczony filtr powietrza.

Jakoś wszystkie najlepsze i najmocniejsze cylindry mają jeden pierścień i jest okay.

Twierdzenie, że tłoki renomowanych firm padają po iluś tam kilometrach to zwykłe wprowadzanie ludzi w błąd.

Daj mi najlepszy cylinder wg Ciebie i zatrę go w kilka minut.
Daj mi np cylinder Tec Eco i przejadę na nim kilkanaście tysięcy kilometrów bez zmiany tłoka czy pierścieni.

W przypadku renomowanych firm:
w 99% do zatarć dochodzi z powodów wymienionych powyżej.
w 1% coś nie wytrzyma, np zużyty pierścień, łożysko.

Dlaczego pierścienie szybko się komuś zużywają i po demontażu są cieniutkie jak papier?
Dlatego, że pył nie wyfiltrowany przez suchy lub zaniedbany filtr powietrza działa jak papier ścierny.

Owszem są cylindry chińskie złej jakości - wystarczy poszukać na allegro cylindrów w cenach 50-100 PLN i zadać sobie proste pytanie - jak można wyprodukować cylinder z tłokiem w takiej cenie detalicznej? Odpowiedź jest prosta - najtańsze materiały i efektem jest chiński smalec za 50-100 PLN, gdzie tłoki są nędznej jakości, pierścienie tak słabe, że często do zestawów dają 2 komplety, a samo wykonanie cylindra woła o pomstę do nieba.

Przykład dlaczego cylindry 50cc RMS, Tec, Naraku, Motoforce - kosztują więcej (między 150 a 300 PLN? Bo te marki dbają o swoją reputację i nie sprzedają Klientowi chińskiego masła. Oferują sprawdzone produkty, badają je testują, opierają się na renomowanych dostawcach.

Próbowaliśmy wprowadzić do oferty tanie chińskie cylindry dla naszych Klientów. Po zakupie próbek zrezygnowaliśmy - nasza firma nie podpisała by się pod takim produktem.

Bierz Airsala, porządnie wyreguluj gaźnik i DBAJ O POJAZD! :)




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2013, 9:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Junior pisze:
jakub681, Nie pisz proszę takich rzeczy - to wprowadzanie ludzi w błąd.


Nie mam zamiaru wprowadzać nikogo w błąd, opisuję tylko moje doświadczenie. W moim przypadku był to cylinder airsal sport 50 zakupiony w Waszym sklepie. Po otrzymaniu cylindra zauważyłem, że tłok miał wadę fabryczną - zamek pierścienia był za głęboko osadzony, przez co po założenia i uruchomieniu silnika wszystko rozsypałoby się w mak, ale na szczęście zauważyłem to i zadzwoniłem do Was z reklamacją, uznaliście ją i przysłaliście mi nowy tłok. Tłok doszedł i był ok. Po zamontowaniu, odpowiednim docieraniu do 500km z prędkością obrotową silnika do 7000obr/min i jeżdżeniu na oleju renomowanej firmy przy 850km strzeliło mi coś w silniku, no cóż dojechałem do garażu, rozebrałem cylinder, a tam nie ma 1/3 górnego pierścienia. Nie ma mowy o niewłaściwym montażu, a filtr powietrza czyszczę co 150-200km i "kąpię go" w przeznaczonym do tego oleju w sprayu shella. Właśnie dlatego nikomu nie polecam cylindrów airsala z ich tłokami.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2013, 14:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2011, 19:50
Posty: 216
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Trzeba się pogodzić z tym, że teraz robią wszystko tak, by się jak najszybciej posypało aby polecieć do sklepu po nowe.

Pozdrawiam, również mam złe doznania z Airsalem.




_________________

Obrazek

APRILIA RS75 Track Project!
Części silnikowe AM6 -> Klik!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 20:27 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Nie napisałeś nic o regulacji gaźnika - zmiana dyszy głównej chociażby. Każdy inny niż oryginalny cylinder wymaga regulacji gaźnika.




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 20:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Oczywiście wszystko było odpowiednio wyregulowane, wstawiona dysza o 15% większa, regulacja śrubkami przy każdej większej zmianie temperatury.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lis 2013, 23:21 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Hmm... Możesz odesłać do nas - zweryfikujemy co było przyczyną.




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2013, 18:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2013, 21:44
Posty: 40
Pojazd: Senda R & NRG
Mam Airsal Sport 70, który ma już 5000km i jakoś pięknie chodzi... jak dla mnie bardzo fajny a mocy jest dużo więcej jak w chińskim 80cc u kolegi z gaźnikiem 19mm (u mnie 21mm). Co do zacierania się - jak sie dba, to sie ma. Każdy cylinder sie zatrze jak sie nie dba o niego, taka prawda. Ja go osobiście polecam :)




_________________

Zapraszam do mnie! :D
viewtopic.php?f=16&t=358915

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2013, 19:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
42bartek pisze:
Mam Airsal Sport 70, który ma już 5000km i jakoś pięknie chodzi... jak dla mnie bardzo fajny a mocy jest dużo więcej jak w chińskim 80cc u kolegi z gaźnikiem 19mm (u mnie 21mm). Co do zacierania się - jak sie dba, to sie ma. Każdy cylinder sie zatrze jak sie nie dba o niego, taka prawda. Ja go osobiście polecam :)


Cóż... może to wada fabryczna, zawsze zdarzają się wpadki nawet u najlepszych, tylko o airsalu krąży więcej złych opinii niż o innych markowych cylindrach.

Junior pisze:
Hmm... Możesz odesłać do nas - zweryfikujemy co było przyczyną.


Nie wiem czy zapomniałem odpisać, czy post się nie dodał, ale szczerze mówiąc nie opłaca mi się wysyłać czegoś co i tak już nie będzie chodzić :)




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2014, 19:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2013, 21:44
Posty: 40
Pojazd: Senda R & NRG
W 90% zwala się winę na producenta a tak naprawdę dostał np. złą dawkę oleju albo sie go katowało albo coś.
Tak, dużo jest takich przypadków z udziałem cylków Airsal bo jest dużo ludzi kupuje te cylki bo są tanie i dobre.
Jak się dba to się jeździ, jak sie nie dba i katuje to się zaciera :)




_________________

Zapraszam do mnie! :D
viewtopic.php?f=16&t=358915

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lut 2014, 0:22 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
Junior, to nie wina regulacji gaźnika czy jakichkolwiek innych czynników. Cylindry Airsala są robione z gównolitu i trzeba to jasno powiedzieć. Koło nicasilu to nawet nie stało nigdy ... Zaraz " zleco " się znawcy z hejtami.




_________________

KTM EXC 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy