Dzisiaj jest 19 lut 2025, 4:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lut 2014, 19:20 
*

Rejestracja: 21 lis 2012, 22:35
Posty: 38
Pojazd:
Siema,

Mam problem :D

A mianowicie Moje Malaguti Ducati Corse ( Drakon) AM6, ( SILNIK YAMAHA DT), ma problemy z odpalaniem na rozrusznik, na pycha tylko ruszę i jest :D i przerywa w wyższych partiach obrotów, dusi się, i strzela z tłumika ( takie prykanie, dość charakterystyczne np. ma "muła" i nagle " puch puch " przy wciskaniu manetki przy ponad 8 tyś obrotów.

Zaczęło się to od momentu uszczelnienia wydechu ( wcześniej przerywał i ostro pluł olejem z pod uszczelki )
i właśnie wydedukowałem, że może być przytkany tłumik, dyfuzor, a:
-iskra jest super,
-kompresja 9-9,5-10 bar zależy od rozgrzania
-paliwo powinno dochodzić, raczej na 100%, bo w filterku, przewodu paliwowego przelatuje wacha
-gaźnik niedawno czyszczony,
-nowy filtr, oryginalny box z wyczyszczoną gąbką przez mnie

I mam 2 opcje
-paliwo złej jakości ( stare ) - ma około miesiąc i było w baku podczas mrozów
- zatkany wydech

I tu pytania do Was:
- Jak wyczyścić wydech
-jaki można byłoby kupić pod taki set:
*Airsal 70 Sport 1pierścień
*Oryginalny wał i łożyska
*Gaźnik 21 Dellorto
*CHłodnica KTM 250

-Czy można kupić np. na początku nową końcówkę innej firmy, model niż później jakbym chciał dokupić dyfuzor
-Jaki wydech polecacie do takiego setup'a bez nowego wału, nie musi być "kosa" ale żeby troche oddusić ten silnik

Jak wyczyścić wydech porządnie (bez cięcia)

-Jak odblokować (wszystkie blokady) wydech am6 ( YAMAHA DT / Malaguti Ducati Corse (Drakon) ( z cięciem)

-Czy może to coś innego się z nim dzieje

Czekam Na Odp. , Dziękują: Ja i Malaguti :D




_________________

Jedna chwila, manetki ruch i czuję się jak król .. :)


Ostatnio zmieniony 16 lut 2014, 22:43 przez damianb1997, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 lut 2014, 21:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2013, 23:26
Posty: 152
Lokalizacja: Poznan
Pojazd:
a wydech musi być górny czy dolny ?




_________________

Zapraszam do komętowania BETY i BOOSTERA :D
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=329862




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2014, 22:26 
*

Rejestracja: 21 lis 2012, 22:35
Posty: 38
Pojazd:
Tylko i wyłącznie górny




_________________

Jedna chwila, manetki ruch i czuję się jak król .. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2014, 21:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 paź 2013, 22:02
Posty: 42
Pojazd: Rieju Smx 90 2004r
jak rozwiążesz problem z mułem i stzelaniem odezwij sie, mam to samo
sprawdź magnego czy nie przestawione, moze to to




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lut 2014, 0:08 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
Nie kupuj airsala jednopierścieniowego. Weź tech racing. Różni się on jedynie tłokiem, który jest dwupierścieniowy i dużo lepszej jakości. Zwykłego sporta zajeździłem w ~3k km, a TR trzymał się idealnie, do czasu jak sprzedawałem. Teraz nie wiem i nie obchodzi mnie to zbytnio :)




_________________

KTM EXC 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lut 2014, 12:39 
*

Rejestracja: 21 lis 2012, 22:35
Posty: 38
Pojazd:
ehhh. znawca.. airsal 70 sport jest idealny pod oryginalny set smigam na nim ja mój sąsiad mam juz 11 tysięcy ani 1 ryski, znaki honowania zachowane w 100 %, u sąsiada też bez żadnego problemu, cylinder jest świetny, tech racing to już trzeba się bawić w wymiane wału i wydechu itp. i robi mniejszy przebieg ;)

ps. na oryginalnym wale i wydechu gaznik 21mm mam v max 110 kmh, komprecha 10 bar, chyba niezle:) znaaawca :D, co obczytał forum i jest filozof :D




_________________

Jedna chwila, manetki ruch i czuję się jak król .. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lut 2014, 13:41 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
damianb1997, w takim razie życzę powodzenia. Miałem sporta i TR. Seryjny wal mi się całkowicie rozsypał przy sporcie. Później kupiłem wał top racing ( nie pamiętam jaki model ) oraz tr'a i wszystko pięknie działało aż do momentu sprzedaży.




_________________

KTM EXC 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lut 2014, 17:27 
*

Rejestracja: 21 lis 2012, 22:35
Posty: 38
Pojazd:
To wszystko zależy już nie będe pisał od czego, ale opinie o Airsal 70 sport jest taka, że jest to dobra alternatywa dla oryginalnego silnika i wału i trzeba pamiętać o prawidłowej obsłudze am6, oleju itd i temperaturze pracy, jak spełnia się przynajmniej minimum wymogu to Airsal Sport jest super, nie moge nic o nim złego powiedzieć bo leje do niego Castrol Power 2T Racing ( super olej - sprawdzony, dobry koszt ok. 35 -43 zł za 1l i kompresja jest wzorowa to czemu miałbym coś złego powiedzieć? Kolega jest bardzo również zadowolony..

... problem tkwi w wydechu lub elektronice




_________________

Jedna chwila, manetki ruch i czuję się jak król .. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy