Dzisiaj jest 29 mar 2024, 11:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lut 2021, 19:21 
*

Rejestracja: 03 cze 2020, 19:56
Posty: 27
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: TZR 50 Cafe Racer
Cześć.

Mam problem z moją Yamahą.

Jakieś 3 tygodnie temu myłem motor myjka ciśnieniową. Po tej akcji miałem problemy z odpaleniem moto nawet na pych - stwierdziłem że to wina niskiej temperatury było wtedy -12 i tego że zalałem filtr powietrza.
Ale moto finalnie odpalił niestety podczas jazdy gasł mi co kilkaset metrów. Tak jakby nagle odcinało prąd.
Następnego dnia Motor odpalił bez problemu i ruszyłem w drogę. Padał śnieg i Motor robił dokładnie to samo czyli przejechałem 5km potem zaczął gasnąć i odpalał tylko na pych. Gasł co kilkaset metrów. Dopchałem go do znajomych i wyczyściłem gaznik ustawiłem poprawnie pływak i już wróciłem ładnie do domu.
Następnego dnia rano moto miał spalony bezpiecznik. Jeździłem tak aż przyszedł nowy bezpiecznik.

Dzisiaj włączyłem nowy bezpiecznik i moto znowu miało problem z odpaleniem z rozrusznika i na pych w końcu zadziałał.

Wyciągnąłem bezpiecznik i zmierzyłem napięcie między jedna strona bezpiecznika i drugą a minusem akumulatora. Na obu stronach dostaje odczyt na jednej 13.4v tyle co bateria a na drugiej coś koło 8. Po odpięciu minusa od akumulatora i mierząc napięcie między plusem akumulatora a ramą mam odczyt 1.6v.

Teraz pytanie :) Co tu się dzieje w tym moto?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 lut 2021, 20:40 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
gpspl pisze:
13.4v


Gdzie tyle? Na nie odpalonym? :shock:

Jak dla mnie gdzieś coś zaśniedziało. Gdzieś nie przechodzi napięcie ,gdzieś mogła dostać się woda ,korozja i przez to przerywa




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2021, 22:55 
*

Rejestracja: 03 cze 2020, 19:56
Posty: 27
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: TZR 50 Cafe Racer
Na nie odpalonym dokładnie.

Jutro wymienię świecę, przewod WN i nowy akumulator powinien dojść i dam znać czy cos się zmieniło w sprawie gasnięcia.

Dzisiaj jeszcze robiłem test czy jest iskra i wykręciłem świecę i przystawiłem ją do nakrętki szpilki cylindra i oberwałem prądem. Nigdy tak nie miałem żeby mnie popieściło podczas takiego testu więc pytanie czy to może być jakaś wskazówka.

I pytanie czy to normalne że po drugiej stronie bezpiecznika też mam napięcie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2021, 23:05 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
gpspl pisze:
Nigdy tak nie miałem żeby mnie popieściło podczas takiego testu więc pytanie czy to może być jakaś wskazówka.


Jeśli "popieściło" to albo trzymałeś nieumiejętnie świecę albo świeca wali iskrą jak leci na odwal się. Przewód tak samo może mieć przebicie.

gpspl pisze:
I pytanie czy to normalne że po drugiej stronie bezpiecznika też mam napięcie?


Po drugiej stronie czyli? Na przewodzie minusowym?




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lut 2021, 12:07 
*

Rejestracja: 03 cze 2020, 19:56
Posty: 27
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: TZR 50 Cafe Racer
Trzymałem za fajkę a popieściło mnie przy przycisku rozrusznika (obudowa przycisków jest metalowa i uziemiona)

A po drugiej stronie bezpiecznika oznacza że Po między dwoma plusami. Po stronie bezpośrednio akumulator a bezpiecznik mam napięcie akumulatora a po stronie drugiej czyli druga nóżka bezpiecznika a reszta instalacji (tam jest plus)

Załączam schemat instalacji

https://obrazki.elektroda.pl/4257496800_1520135232.jpg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2024, 5:25 
*

Rejestracja: 04 sty 2024, 5:13
Posty: 2
Pojazd: 2017 Honda Civic
Czy ktoś ma arkusz błędów? Mam kolejny problem ze skuterami Yamaha.

coreball




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy