Zdziwie Cie, ale Sport ma tyle samo mocy co Tech-Racing. Mam oba cylki w domu i mają te same kanały. Jeździłem na obu i moc ta sama. Zresztą już ktoś na forum mi to kiedyś mówił (z doświadczenia). Tech Racing jest o tyle "lepszy", ze ma dwupierscieniowy tłok Mahle. Sam jestem wrecz zdenerowany, jak czytam posty typu "kup sporta, bo do racinga bedziesz musial wal wymienic"
Seryjny układ wydechowy nie może być "za słaby" na dany cylinder. Seryjny wydech jest strojony na niskie obroty (rezo zaczyna sie kolo 6tys rpm), cały silnik jest elastyczny i bardziej żywotny, ale ma stosunkowo dużo mniejszą moc, niż na jakimś sportowym wydechu (np. mój e-nox), w ktorym rezonans zaczyna sie przy ponad 8tys rpm, przez co silnik jest mniej elastyczny i żywotny, ale tak jak mówiłem, moc znacznie wzrasta.
Zmiana cylindra na np. Airsala 70 może przynieść mniejszy przyrost mocy niż zmiana dyfuzora, więc polecam Ci zacząć od kupna właśnie wydechu.
Jaki przebieg ma twoj silnik?