|
Dzisiaj jest 04 maja 2024, 14:16
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Grubek
|
: 12 maja 2017, 21:11 |
|
** |
|
Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02 Posty: 476 Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
|
Witam, w tym temacie chciałbym się zapytać o zębatki (przełożenie) w am6. Aktualnie posiadam 13z/52z prędkość maksymalna wynosi 115-117km/h (set jest poniżej). Przyśpieszenie jest bardzo zadowalające do 100 to moment. Przy ok. 105-108km/h dopiero leci 6 bieg, lecz wydaję mi się, że ma ciut przy wysokie obroty przy tej prędkości i myślę, żeby z przodu zamontować zębatkę 15 zębów, żeby moto miało lżej. Biegi 1-2-3 też nie są za długie, a rezonans na nich jest wściekły i by ciągnął i ciągnął, na 3 biegu osiąga ok. 80-85km/h (przy przeciągnięciu silnika). Obrotomierz niestety mam nie podłączony. Warto zmienić tą zębatkę na większą? Pozdrawiam
_________________
Cylinder: Malina + Barikit Wał: Naraku Racing Wydech: Scr Corse Racing Line Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm Zawór: Malossi mhr vl6 Filtr powietrza: Athena Racing Zębatki: 14z/56z Sprzęgło: Top Performance kevlar
|
|
Na górę |
|
|
Mattrack
|
: 13 maja 2017, 7:22 |
|
Główny Dowodzący - Admin |
|
Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29 Posty: 8332 Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
|
Warto nie warto ,ciężko powiedzieć. Na pewno zmienisz charakterystykę napędu w ten sposób co myślisz, czyli może mieć ciut mniejsze obroty. Jeśli czujesz ,że teraz mocy jest dużo to nie powinieneś dużo stracić na przyspieszeniu.
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|