Dzisiaj jest 08 maja 2024, 0:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 kwie 2017, 23:40 
*

Rejestracja: 31 mar 2017, 5:12
Posty: 18
Pojazd: Yamaha
Witam.
Mój motor to Yamaha dt 80
Cylinder Top performance , gaźnik YSN 21 , membrana polini , kruciec odblokowany , filtr pod katem 45 stopni z revo , wydech tecnigas E-NOX ,dysza główna 95
Motor pali od kopa , po dodaniu gazu bardzo ładnie się wkreca( oczywiście pierwsze sie troche zagrzeje potem wchodzi w obroty max , tak maja DT-tki ) .
Wsiadam na motor , 1 bieg max obroty , 2 bieg max obroty , 3 bieg max obroty , 4 bieg max obroty i do 5 biegu juz nie dojde bo motor zaczyna gasnac , wystarczy dac ssanie i motor sobie pyrka , i tak cały czas .
Membrana w dobrym stanie , kruciec nowy , cylinder ma dobre sprezanie ( na cylku sa tylko 3 tys ) Gaźnik cały rozebrany i wyczyszczony , wyregulowany , dysza główna 95 , na iglicy jest 3 ząbek od dołu na 4 ząbki .
Gdy wkładam dysze główna 105 motor muli i nie da sie jechać (za duzo paliwa ) dysza główna 100 ( podobnie jak w 105 tez muli po dodaniu gazu , 95 dysza główna , motor pięknie na niej chodzi ale dlaczego gdy jadę mam juz ten 4 bieg i ful gaz to on gaśnie ? Ma ktoś jakiś pomysł ?

-- 09 kwie 2017, 0:06 --

Nikt nie pomoże ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 kwie 2017, 9:00 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24
Posty: 673
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
spróbuj dać wiekszą dyszę i iglice obniżyć ;d




_________________

Zapraszam! ;)
projekt-aprilia-sr-red-black-2001-morini-by-pszemek-t414714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 kwie 2017, 9:29 
*

Rejestracja: 31 mar 2017, 5:12
Posty: 18
Pojazd: Yamaha
Obecna dysza główna to 95 , gdy włożyłem 100 motor przy dodawaniu gazu mulil i nie wkrecal sie na obroty a gdy założyłem 105 to było jeszcze gorzej , na 95 dyszy głównej chodzi idealnie , ładnie sie wkreca w obroty , jak jadę i wrzucę juz ten 4 bieg i ful gaz to zaczyna gasnac , dam ssanie i pyrka sobie , potem zatrzymam sie jadę zaś dojde do 4 biegu i dzieje sie zaś to samo , dodam że gdy zdjalem filtr powietrza i pojechałem się przejechać to doszlem do 5 biegu i nawet nie gasnal , ale troche gorzej sie zbierał juz przy tych 80 km na godz , od czego to może być ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 kwie 2017, 9:31 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Skoro po zdjęciu filtra było lepiej to znaczy że dalej masz za dużo paliwa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 kwie 2017, 9:43 
*

Rejestracja: 31 mar 2017, 5:12
Posty: 18
Pojazd: Yamaha
Czyli motor dostaje za duza paliwa ? A za mało powietrza ? To po daniu ssania motor dalej pyrka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 kwie 2017, 10:21 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Ale pyrka czyli jedzie w miare dobrze czy co sie dziele ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 kwie 2017, 10:31 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24
Posty: 673
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
po wykręceniu świecy i przeanalizowaniu koloru powinno być wszystko wiadome ;)




_________________

Zapraszam! ;)
projekt-aprilia-sr-red-black-2001-morini-by-pszemek-t414714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 kwie 2017, 17:40 
*

Rejestracja: 31 mar 2017, 5:12
Posty: 18
Pojazd: Yamaha
Kolor świecy jest taki mleko z kawa

-- 09 kwie 2017, 12:05 --

Po daniu ssania motor pyka , zatrzymam sie i znów jedzie normalnie potem 4 bieg ful gaz i gasnie

-- 10 kwie 2017, 18:40 --

Okazało się ze zdjęcie filtra powietrza nic nie dało , skutek ten sam , na 4 biegu gaśnie , gaźnik czysciutki i wyregulowany (delloro 21) kruciec nowy odblokowany (szczelny) membrana polini ( wydaje sie dobre ) filtr powietrza pod katem 45 stopni revo , cylinder top performance 80 , ma dobre sprezanie , świeca z tego co widziałem daje ładna iskre , jest ładnie wypalona , wiec kur w czym problem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 kwie 2017, 18:25 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24
Posty: 673
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
sprawdzałeś uszczelniacze na wale? może łapać lewe powietrze. jak nie, to daj wiekszą dyszę i obniż iglicę.




_________________

Zapraszam! ;)
projekt-aprilia-sr-red-black-2001-morini-by-pszemek-t414714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 kwie 2017, 5:38 
*

Rejestracja: 31 mar 2017, 5:12
Posty: 18
Pojazd: Yamaha
Nic nie leje , po za tym uszczelniacz na wale odpada , ponieważ to sie dzieje zawsze w tym samym momencje , a jak na przykład jadę spokojnie , czyli na każdym biegu do Max 8 tys to nie gaśnie , gdy zakładam większą dysze i daje igile bardziej w dół to przy dodawaniu gazu go muli i przerywa ...

-- 10 kwie 2017, 19:45 --

Jeszcze jedno , może spiepszac cos jakoś przez świece ? Jak patrzyłem na świece to wokół niej było troche takiego czarnego syfu , moze to być przez świece ? Swieca już ponad 3 lata ta sa sama .

-- 11 kwie 2017, 6:38 --

Na tym 4 biegu ful gaz gdy motor zacznie gasnac wogole nie reagule na dodawanie gazu , jedynie danie ssania pomaga , przytrzymam ssanie przez 5 sek , i znów rozpedzam sie od 1 biegu do tego 4 i dalej gaśnie , jezdze agresywnie , na każdym biegu do ful gaz , gdy raz jechałem spokojnie to nie gasnal , co mnie wczoraj też zdziwiło ? Gdy stoję w miejscu na biegu jalowym(motor na nuszcze stoi) dodaje gaz na ful to z gaznika wchodzi jakoś troche paliwa do wezyka z podciśnienia (mam kranik podcisnieniowy - kranik nowy , czy to tez może być przyczyna ? Jak temu zapobiegać ? I czy wchodzi w grę ze mam za mały gaźnik ? Cylinder mam top performance 80 a gaźnik dellorto 21 dysza główna 95




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 kwie 2017, 8:17 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Może się nie napełnia wystarczająco szybko, Może poziom paliwa za niski itp.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 kwie 2017, 20:26 
*

Rejestracja: 31 mar 2017, 5:12
Posty: 18
Pojazd: Yamaha
Podegne jeszcze troche ta blaszkę od plywaka , ale juz ostatnio troche podgialem i nic to nie dało

-- 11 kwie 2017, 23:17 --

Dziś cały gaźnik rozkrecilem , wszystko pięknie przedmuchalem kompresorem, filter powietrza wyczyscilem, ta blaszkę w komorze plywakowej odgialem zaś troche do sb .

Taki mały test zrobiłem , odpalilem motor i od razu odpialem przewód od podciśnienia , motor na tym co miał w gaźniku chodzil około 20 sek po czym zgasnal , odkrecilem gaźnik i osłonę od komory plywakowej i tam było tak jeszcze z 1/5 paliwa , dlaczego tego motor nie spalił tylko zgasnal ?

Jak ustawić w dellorto 21 zeby bylo duzo paliwa w komorze pływakowej ?

-- 20 kwie 2017, 21:24 --

Naprawione , dysza została 95 , lekkie zacinanie gazu było spowodowane krzywa iglica (juz jest prosta) teraz manetka pięknie odbija . Iglica nie wchodziła równo w dysze główna tylko tarla po scance komory dyszy głównej ,po wyprostowaniu motor chodził lepiej ale dalej gasnal , w komorze plywakowej poprawiłem pływak , po prostu był za bardzo mało podgiety , ładnie wyregulowalem gaznik ,teraz motor śmiga bardzo dobrze , ful tuning xd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy