Witam, przeprowadzam remont generalny silnika CPI AM6 Malossi mhr team 80, wał, łożyska koyo itd... Problemem jest skrzynia biegów. Złożeniem wałków, wodzików,programatora, kulki żaden problem. Problemem są podkładki. Używam wszystkich, po skręceniu połówek karterów ZAKLESZCZA się skrzynia biegów. Wałek zdawczy zaczyna ciężko się obracać, nie da się ruszyć wałkiem od zmiany biegów. Może mi ktoś objaśnić gdzie i w jakiej ilości powinny być podkładki?? Schemat czy coś? Napewno 2 na zdawczym, 1 pod programatorem i 1 pod mechanizm zmiany biegów
_________________
Cylinder: Malina + Barikit Wał: Naraku Racing Wydech: Scr Corse Racing Line Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm Zawór: Malossi mhr vl6 Filtr powietrza: Athena Racing Zębatki: 14z/56z Sprzęgło: Top Performance kevlar
|