|
Dzisiaj jest 28 kwie 2024, 3:15
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
jeanek09
|
: 12 cze 2019, 19:08 |
|
Rejestracja: 20 cze 2015, 17:03 Posty: 57
Pojazd: BETA RR
|
Witam , mam taki problem że jak silnik jest zimny to odpala choć tez nie zawsze , ale na ciepłym często jest problem. Iskra jest , świeca irydowa BR9EIX, jeżeli nie odpali od razu to świeca jest zalana i to bez ssania , bo na ssaniu to kompletnie nie pali. Gaźnik 16mm Beta RR Factory 2012r
|
|
Na górę |
|
|
Mattrack
|
: 13 cze 2019, 10:25 |
|
Główny Dowodzący - Admin |
|
Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29 Posty: 8330 Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
|
Sprawdź zawór membranowy w jakim masz stanie
|
|
Na górę |
|
|
jeanek09
|
: 20 cze 2019, 12:21 |
|
Rejestracja: 20 cze 2015, 17:03 Posty: 57
Pojazd: BETA RR
|
Zawór i membranki w porządku , ale zauważyłem że iskra robi się słabsza i jest pomarańczowa. Jest możliwe że cewko-moduł powoli "umiera"? Bo przy kopaniu załącza się licznik czyli prąd stator podaje. Na cewko module widnieje napis BETA BE 01B , i wychodzą z niego tylko 3 kable + 1 od fajki (razem 4).
-- 20 cze 2019, 13:21 --
Załatwiłem cewkomoduł hidria aet i dalej to samo , pozostaje tylko stator czy jest coś jeszcze po drodze ?
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|