Witajcie,rzadko kiedy prosze o pomoc na forach jednak to co mnie spotkalo ogolnie mnie przerasta wiec stwierdzilem ze warto napisac;)
tak jak w tytule problem odnosi sie do derbi gpr r50 . zakupilem go wczoraj rozebranego w drobny mak,niestety wlasciciel mial ciezko wyciagnac silnik i sciagnal cylinder i nie ma uszczelek pod sama glowica.dodam ze jest to jakies 70cc wraz z cylindrem od Airsala na jednym pierscieniu wiec wstydu nie ma, dzis poskladalem co moglem w miare mozliwosci,i gdy zobaczylem ze iskra jest to pomyslalem ze warto odpalic,zobaczyc jak to jedzie.. odpalila jak marzenie,ale zaraz zgasilem by uzupelnic plyn w chlodnicy, spod glowicy zaczelo ciec,i to ostro. chcialbym zamowic uszczelki aczkolwiek nie moge takich znalezc ! moze mi ktos z was pomoze. zdjecia zalaczam jak to wszystko wyglada,uczelki dorabialem ale nie za bardzo mi to wyszlo,tylko sie z czerwonego sylikonu nie nabijajcie;D .. to jeden problem. drugi to przekombinowana elektryka do ktorej nie mam juz sil. nie moge dojsc co do czego bylo,kable jak szly..nie chce schematow.. chcialbym kupic kompletna wiazke gdyby ktos mial:) co do elektryki i kilku pierdól napisze na odpowiednim dziale..
http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2018/4/26 ... 1040_o.jpghttp://zmniejszacz.pl/zdjecie/2018/4/26 ... 902_o1.jpgEdit..
wlasnie na forum doczytalem ze to co ja mam w derbi to nie jest am6(?) to jest ebe? czy ebs? ktos wie czym to sie rozni? ebe od ebs a am6?