Dzisiaj jest 21 maja 2024, 12:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lip 2013, 23:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2011, 18:47
Posty: 120
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: Derbi Senda X-treme SM
Siemka, prosze Was bardzo o pomoc..

Sprawa wyglada tak, mam Sende 2008r Sm + wydech Leovince v6.

Kuplilem ja z tydzien temu, na samym poczatku smigala jak burza. Po 2-3 dniach, ciezko wchodzila na obroty na biegach jezdnych, bardzo ciezko, nie przekraczala 6,5k przy czym nie dalo sie wyregulowac gaznika ( na odkreconym powietrzu gasla ). Znalazlem niby zrodlo lewego powietrza ktorym byla poluzowana rurka idaca z filtra do gaznika, niby cos sie polepszylo, ale z regulacji dalej nici, dalem rade odkrecic powietrze moze o jeden obrot. Postanowilem sie przejechac. W pewnym momencie ruszajac pod gorke senda po prostu zgasla, nie dalo sie odpalic na kopa, i do teraz odpala tylko na pych. Wracajac do domu, jechalem max 20km/h bo wiecej sie nie dalo, przy obrotach blisko 10k na ktore bardzoo ciezko wchodzila. Ogolnie na biegu jalowym przy 6k ja odcina, podskakuje do 8k albo 10 ( wszystko przy full gazie tak sobie skacze ) i tak w kolko. Gaznik mam wyczyszczony wiec z nim wszystko ok, modul tez nie jest powodem bo zakupilem nowy i nie mam juz pojecia co moze byc przyczyna... Prosze Was o pomoc i z gory dziekuje ;)


PS. na im wyzszych obrotach pracowala, to bylo slychac jakby palily sie kable i kilka razy zdazylo sie kichnac z wydechu..




_________________

[center] Był Keeway Matrix '07 i Yamaha Aerox '05 Jest Derbi Senda X-Treme '08 ! [/center]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 lip 2013, 8:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2012, 22:37
Posty: 190
Pojazd: Derbi Senda X race 50 SM 2007
Przerywanie / nie wkręcanie się i kichanie z wydechu może być spowodowane przyczyną mechaniczną badz związana z elektryką . Bardziej upierał bym sie przy drugiej opcji . Aby wykluczyc pierwsza , jeżeli masz taką mozliwość zmierz miernikiem kompresje optymalnie 6-10 bar . Jezeli nic nie grzebales i samo z siebie nastąpił taki proces opcji jest kilka . Jezeli masz od kogo pożycz cewko moduł , znajduje się pod prawą owiewką przychodzącą na bak . Miałem taką sytuacje motor przez moduł był nie do wyregulowania , nie wchodził na obroty itd . Sprawdz dodatkowo kabel od masy wychodzący z modułu czy aby się nie poluzował , taki sam etap z fajką / świecą .

Co do tego odpalania cieżkiego trudno powiedzieć zacznij od zmierzenia kompresji i sprawdzania tych wszystkich drobnostek .




_________________

Używajcie Polskich znaków ! Obrazek
Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE .

Aktualnie jeżdzę Derbii Sendą x Race z 2007 r

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lip 2013, 15:04 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
wyczysc gaznik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lip 2013, 21:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2011, 18:47
Posty: 120
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: Derbi Senda X-treme SM
prosze o usuniecie tego tematu i udzieanie sie w tym drugim bo zsalozylem dwa przypadkiem:/




_________________

[center] Był Keeway Matrix '07 i Yamaha Aerox '05 Jest Derbi Senda X-Treme '08 ! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy