Dzisiaj jest 30 sty 2025, 9:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 maja 2015, 10:22 
*

Rejestracja: 24 maja 2015, 10:19
Posty: 4
Pojazd: Aprilia RS 50
Jak już pisałem wcześniej w innym temacie , Kupiłem Aprilie RS 50 z 2010r , lecz kilka rzeczy mnie nie pokoi (ostatnio zaczęło sie to dziać ) , Proszę o wasze rady , porady etc.

Obrazek

Temat będę na pewno kontynuował (ponieważ będzie trochę projekt zmieniany , Nowe malowanie itp)

1. Motor na zimnym gaśnie (obroty ustawione na 1,5) po rozgrzaniu obroty trzyma (choć czasem potrafi zgasnąć )
Jak widać na filmiku (gdybym dodał gazu to by nie zgasł ) a później już nawet nie chciał odpalić z rozrusznika (na pych 2-3 kroki i odpala ) po tym zabiegu już pali normalnie z rozrusznika

https://www.youtube.com/watch?v=7W4Amd5ASY0&feature=youtu.be

2. Dziwne piszczenie (dobiegające z baku) gdy ruszy się motor (po chwili przestaje piszczeć)

3. Jak naciągnąć łańcuch bo ewidentnie jest wyciągnięty (ociera o dolna owiewkę nawet)

https://www.youtube.com/watch?v=GKyKx89x0tQ&feature=youtu.be

4. Od wczoraj skrzypi mi amortyzator z tyłu (strasznie mnie to denerwuje)


Informacje ogólne :

Jej przebieg wynosi 16200km (przy 14000km został zrobiony remont/tuning)
Została w pełni odblokowana (wydech fabryczny odblokowany/pocięty i wybebeszony)
Został założony cylinder airsal sport 70cc
Wał top racing evolution ng
łożysko korbowodu top racing
łożyska na wale SKF c4
sprężyny sprzęgła malossi
zębatki 14/53 i łańcuch DID
wszystkie uszczelniacze i łożyska silnika
Posiada gaznik dellorto 17.5 i dysze 95


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 maja 2015, 16:46 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
Odnośnie odpalania to miałem tak samo więc wymyśliłem następujący sposób na odpał zimnej RS. Włączasz ssanie, kręcisz rozrusznikiem, jak załapie to od razu wyłącz ssanie i lekko gazu dodaj. Zawsze działało. Jak nie to gazior do regulacji bo coś mi się nie podoba że na ciepłym gaśnie. Z bakiem to nie mam pojęcia ale powiem Ci szczerze że miałem w GPR 125 takie piski i wydaje mi się że to jest jakieś odpowietrzanie będzie. Co do naciągu łańcucha to popuszczasz ośkę, następnie na końcu wachacza masz śrubki na imbusa, dokręcając je łańcuch się naciąga. Jeśli już naciągniesz nie zapomnij dokręcić ośki :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2015, 18:07 
*

Rejestracja: 24 maja 2015, 10:19
Posty: 4
Pojazd: Aprilia RS 50
Ok dzięki ;) , nie bardzo znam się na regulacji gaźnika wiec pojadę do znajomego . co do naciągnięcia łańcucha to sobie poradzę na pewno . a z tym bakiem jest tak ze jak docisnę mocniej wlew (to przestaje tak gwizdać) coś jak by własnie się tak odpowietrzało. zastanawiam się czy to normalne czy jest po prostu np. nie szczelna uszczelka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy