Dzisiaj jest 24 lis 2024, 6:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 mar 2014, 16:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 7:18
Posty: 445
Lokalizacja: Lubowidz
Pojazd:
Siemka

Mam Colibra farta (4t) i zakupiłem silnik od hurricana (2t) i planuję zrobić swap. Wiem że bez przeróbek się nie obędzie (lubię się bawić w takie duperele ;) ) i tu moje pytanie co jest dokładnie potrzebne w związku z elektryką? I cz ciężko jest przerobić te mocowanie?




_________________

Obrazek
[/list]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 mar 2014, 18:01 
*

Rejestracja: 16 lis 2013, 8:25
Posty: 71
Pojazd: Coliber
mocowanie musisz spawać a co do elektryki to masz schemat w zrób to sam




_________________

wbijaj do colibra coliber-swap-by-tupta234-nowe-fotyy-t385298.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 kwie 2014, 20:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2012, 15:18
Posty: 11
Lokalizacja: Płock
Pojazd: Aerox, CBR 600
Dokładnie mocowania łatwo przerobić a z elektryką nie powinno być zbyt dużych problemów.




_________________

Aerox
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy