Jak masz wariator, to układasz w nim rolki, potem zakładasz na pokrywę ślizgi i to masz gotowe, przed założeniem wariatora jest taki element jak sprzęgło rozrusznika, wygląda ono tak:
http://www.vmax.sklep.pl/399-large_defa ... ka-2-t.jpgNie wiem akurat w 100%, czy w keewayu jest to stosowane, ale jeżeli jest, to to idzie pierwsze, płaską stroną w stronę Twojej twarzy, zdjęcie jest z perspektywy odwrotnej.
Następnie wkładasz tuleję w wariator i stroną powierzchni na której pracuje pasek kierujesz w swoją stronę, robisz to delikatnie, żeby nie wysypać rolek gdy już dojdzie do końca, to wyciągnij palce i dociśnij go, jeżeli masz założone sprzęgło, to zaciśnij talerz sprzęgła ( ten bliżej brzegu- ten 1 ) i załóż pasek na wariator, na tą tulejkę która będzie wystawała po założeniu wariatora, potem załóż przeciwtalerz dokładnie na te ząbki i dociśnij dobrze, następnie podkładkę, wentylator, zakręć to wszystko palcami po czym dopraw pneumatykiem przy ciśnieniu 8bar będzie wystarczająco.
Jeżeli nie masz sprzęgła założonego, to zakładasz najpierw przeciwtalerze, na to idzie dzwon sprzęgła, nakręcasz nakrętkę i znowu używasz pneumatyka i po sprawie
( NIE ZAPOMNIJ O PASKU
)