Witam.
Jakiś czas temu, silnik w moim Keeway'u zaczął nieznośnie stukać na wolnych obrotach (link do zapożyczonego filmiku z takim dźwiękiem poniżej). Wymieniłem dwa dni temu wał, z myślą że już będzie dobrze. Po wyjęciu silnika i zdjęciu cylindra (Stage6 Street Race), zauważyłem, że tłok jest trochę poprzycierany. Przełożyłem wał, oczywiście także nowe łożyska. Złożyłem cały silnik do "kupy", wraz z cylindrem, aby tylko sprawdzić czy stukanie zostało zniwelowane. Ale ku mojemu zdziwieniu, zupełnie nic się nie zmieniło.
Teraz dwa pytania:
1) Czym to może być spowodowane?
2) Czy łożysko igiełkowe na sworzniu tłoka, ma prawo się ruszać na boki (tj. wychodzić z korbowodu), czy raczej tak jak sądzę, powinno siedzieć cały czas na swoim miejscu?
link do filmiku
https://www.youtube.com/watch?v=8F8YG4_ZFHMPozdrawiam
KeewayPogromca
