Dzisiaj jest 24 lut 2025, 19:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 maja 2014, 13:22 
**

Rejestracja: 29 sie 2013, 10:48
Posty: 236
Pojazd:
Cześć.
Jak wiemy seryjne moduły mają blokadę modułu powiedzmy do 7tyś, dalej następuje odcięcie zapłonu.
Kupując odblokowany moduł to jest on rzeczywiście odblokowany, czy jest po prostu odcięcie zapłonu jest ustawione bardzo wysoko?
Pytam się ponieważ pożyczyłem moduł od 4t odblokowany i wsadziłem do swojego 2t (keeway hurricane) i jedzie jakieś 7km/h szybciej.
I nie wiem czy by była jakaś różnica pomiędzy modułem przystosowanym do 2t a 4t?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 maja 2014, 13:58 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
puszkoowy pisze:
Pytam się ponieważ pożyczyłem moduł od 4t odblokowany i wsadziłem do swojego 2t (keeway hurricane) i jedzie jakieś 7km/h szybciej.
I odcięło ci zapłon?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2014, 17:38 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jak masz obrotomierz to stawiasz na stopkach i wtedy sprawdzasz do ilu się wkręca na obroty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2014, 17:07 
**

Rejestracja: 29 sie 2013, 10:48
Posty: 236
Pojazd:
Nie mam obrotomierza. Jak sprawdzić czy odcina zapłon?
Sorry za głupie pytania, ale trochę zielony w tym jestem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy