Dzisiaj jest 24 lut 2025, 17:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 cze 2014, 20:18 
*

Rejestracja: 26 wrz 2013, 19:42
Posty: 60
Pojazd: CPI Popcorn
Cześć, jakie macie pomysły na zablokowanie wariatora i sprzegła, żeby wymienić sprężynę centralną ?
Kombinowałem dzisiaj i skończyło się na ubiciu starego wario.
Jakieś pomysły ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 cze 2014, 6:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Kup blokadę, albo dużą żabę taką, aby złapała przeciw talerz.
Ja osobiście odkręcam blokadą tłoka. Są do kupienia za kilkanaście zł i wyglądają jak świeca. Po prostu wkrecasz w miejsce świecy i tyle.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2014, 14:28 
*

Rejestracja: 26 wrz 2013, 19:42
Posty: 60
Pojazd: CPI Popcorn
Jakieś inne pomysły ? Nie usmiecha mi się wydać na jednorazową wymianę 50zł bo za taką kasę wole kupić sprężynki sprzęgła :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2014, 18:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Możesz podjechac do mechanika i udarem Ci odkręcić bez blokowania. Pewnie za kilka zł.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2014, 18:53 
*

Rejestracja: 26 wrz 2013, 19:42
Posty: 60
Pojazd: CPI Popcorn
Jakieś inne propozycje ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2014, 20:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Jak nie masz żadnego sprzętu, to czego oczekujes? Jak masz możliwość poproś kogo, lub samemu zrób sobie zacisk na zasadzie klucza do filtrów oleju samochodów, tylko z łańcucha od roweru. Potrzebujesz rurki stalowej długości około 30cm i łańcucha + nagwintowanej szpilki m10. Jedną stronę łańcucha spawasz do szpilki a drugą stronę od łańcucha spawasz do boku rurki i wkładasz szpilke do środka rurki. W taki sposób nakrecajac nakrętkę zaciskasz łańcuch na przeciwtalerzu.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 cze 2014, 18:16 
*

Rejestracja: 26 wrz 2013, 19:42
Posty: 60
Pojazd: CPI Popcorn
Próbowałem dzisiaj kluczem pneumatycznym.Nie dało rady, nie wiem czy to przez to, że się bałem, że coś zwalę czy jak....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 cze 2014, 20:38 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Przy odkręcaniu nie masz się czego bać. Natomiast przy dokręcaniu użyłbym klucza dynamometrycznego lub ręcznie do oporu (z wyczuciem). Chyba, że wiesz, jakie ciśnienie podać na klucz pneumatyczny, by dokręcić z odpowiednią mocą. BTW mechanicy samochodowi tego nie wiedzą, bo używają klucza pneumatycznego do odkręcania i zakręcania kół, a tam są dużo większe siły.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy