Dzisiaj jest 24 lut 2025, 7:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 wrz 2014, 18:22 
*

Rejestracja: 16 maja 2014, 19:56
Posty: 44
Pojazd: Keeway Matrix
Czy żeby zrobić obieg zamknięty muszę odpiąć ten weżyk oleju od gaźnika i doprowadzić go do zbiornika ? I czym najlepiej zabezpieczyć tą końcówke co wychodzI z gaźnika ?

Obrazek




_________________

YAMAHA DT 50 SM | Black&Red
^^^^^^
WBIJAJ!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 wrz 2014, 19:04 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Nie musisz. Wystarczy zaślepić np. klejem na gorąco lub nałożyć koszulkę termokurczliwą i przy podgrzewaniu skręcać wokół własnej osi, aż się zasklepi, a nadmiar obciąć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 wrz 2014, 19:23 
*

Rejestracja: 16 maja 2014, 19:56
Posty: 44
Pojazd: Keeway Matrix
Nie musze ? to co mam zrobić ?




_________________

YAMAHA DT 50 SM | Black&Red
^^^^^^
WBIJAJ!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 wrz 2014, 19:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Do króćca gaźnika możesz coś wsadzić, a co do pompy wystarczy ze ja wymontujesz i zdejmiesz z niej kolo zębate, które ja napędza i później montujesz ja w karter. Wal jej już nie będzie napędzał i tyle.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 wrz 2014, 19:51 
*

Rejestracja: 16 maja 2014, 19:56
Posty: 44
Pojazd: Keeway Matrix
Wiem, że moge ją wymontować całkiem, ale musze magneto ściągnać, a nie posiadam ściągacza, chce tylko wiedzieć czy moge tak zrobić jak napisałem ?




_________________

YAMAHA DT 50 SM | Black&Red
^^^^^^
WBIJAJ!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 wrz 2014, 20:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Do wyjęcia pompy nie jest potrzebne zdejmowanie magneta. Pompa przykręcona jest 2 imbusami i podejdziesz do śrubek od frontu cylindra.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 wrz 2014, 14:00 
*

Rejestracja: 16 maja 2014, 19:56
Posty: 44
Pojazd: Keeway Matrix
Wiesz co nie widze tych śrubek, może narazie nie będe tego ruszał, a chciałbym zrobić ten obieg zamknięty, tylko nie wiem czy to ma być tak, jak napisałem.

Dobra poradziłe sobie i wymontowałem dozownik.




_________________

YAMAHA DT 50 SM | Black&Red
^^^^^^
WBIJAJ!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 wrz 2014, 17:49 
*

Rejestracja: 22 maja 2013, 20:30
Posty: 67
Pojazd:
ja u siebie wymontowałem duży zbiornik i zrobiłem obieg zamknięty na małym zbiorniczku po filtrze paliwa i dzięki temu w każdej chwili mogę dalej powrócić do dozownika. Co do gaźnika to w miejscu wężyka od oleju założyłem około 2cm wężyka i zatkałem to śrubką.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy