Dzisiaj jest 29 kwie 2025, 17:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 mar 2015, 14:27 
*

Rejestracja: 23 mar 2015, 13:43
Posty: 3
Lokalizacja: Zagórz
Pojazd: Keeway Hurricane 2T
Witam.
Mam problem z moim Keeway Hurricane 2t z 2007 roku. Otóż od jakiegoś czasu ciężko było go odpalić na zimnym silniku, a z rozrusznika nawet na ciepłym silniku nie zapalał. Trzeba było kopać czasem nawet 10 minut, bo zapalał i po 2 sekundach gasł. W zeszłym tygodniu kupiłem nowy gaźnik z automatycznym ssaniem i filtr powietrza. W sobotę miałem trochę czasu, więc założyłem gaźnik, nalałem cały świeżego paliwa i podpompowałem trochę, żeby paliwo doleciało do gaźnika. Skuter normalnie odpalił od pierwszego kopnięcia. Wyregulowałem gaźnik i po 30 minutach znów zapalił od 1 kopnięcia. Przejechałem nim jakieś 15 km bez żadnych problemów. Po godzinie chciałem go zapalić z pilota i od wtedy nie chce zapalić, ani z pilota, ani z kopki.
Tu moje pytanie. Co się mogło stać, że nagle nie chce zapalić?
Wykręciłem świece i ją przeczyściłem. Iskra jest dobra, a nawet mimo wlania paliwa prosto do cylindra skuter wciąż nie chce odpalić.




_________________

Było:
-ROMET Ogar 200
-ROMET Komar 1973r

Jest:
-KEEWAY Hurricane 2T 2007r
-BENZHOU YY50QT-15 4T Retro Star 2011r
-Simson S51


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 mar 2015, 22:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Zmierz może kompresje lub zobacz w jakim stanie jest cylinder bo po wlaniu paliwa prosto w cylinder powinien raczej zapalić.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
Post: 28 mar 2015, 18:36 
*

Rejestracja: 23 mar 2015, 13:43
Posty: 3
Lokalizacja: Zagórz
Pojazd: Keeway Hurricane 2T
Kompresja jest na pewno dobra bo skuter normalnie odpalił od pierwszego kopa 2 razy. Nie możliwe żeby w ciągu godziny sama się kompresja zmniejszyła. Zresztą gdy próbuje odpalić z kopa nie czuć żadnej różnicy niż gdy działał normalnie 3 miesiące temu. Mimo to postaram się sprawdzić.

BTW Proszę o przeniesienie tematu z powrotem do działu MINARELLI. Nie wiem po co, ktoś to wgl. przenosił.

EDIT: Skuter już odpala. Okazało się, że winna była świeca, która nie dawała iskry po wkręceniu do cylindra. Teraz odpala, ale tylko gdy odłączony jest gaźnik. Wygląda to tak jakby przez gaźnik za mało powietrza dostawało się do cylindra, bo nawet gdy wleję paliwo prosto do cylindra i założę gaźnik to nie odpali. Dopiero po zdjęciu gaźnika i wlaniu paliwa odpali. Gdy tak odpali zakładam gaźnik i mogę jechać tyle, że po zgaszeniu znowu muszę zdejmować gaźnik by odpalić.




_________________

Było:
-ROMET Ogar 200
-ROMET Komar 1973r

Jest:
-KEEWAY Hurricane 2T 2007r
-BENZHOU YY50QT-15 4T Retro Star 2011r
-Simson S51




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...