Dzisiaj jest 29 maja 2025, 10:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 kwie 2015, 23:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2011, 17:18
Posty: 453
Lokalizacja: mława
Pojazd:
Cześć, kupilem skuter, jest strasznie słaby, nie ma blokad a z górki max 60km/h licznikowe, pod górke ok 20 km/h, na prostej kolo 50 moze, skuter miał wymieniony tłok, zawór membranowy, krociec (ktoś dorobił z węża ogrodowego ^^ ) dysza w gazniku 75, na dodatek jak dam gazu to raz obroty 3000 raz 4000 czasem 2000, regulacja gaźnika nie pomaga, tyle że jak mu wkrece powietrza to troche lepiej schodzi z obrotów. Moje domysly: łapie lewe powietrze, coś nie tak z cylindrem, może to zapchany wydech ? A i dodam ze skuter przeważnie odpali tylko na odkreconej manetce. Z gory dzięki za pomoc ! :d




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 80#1522580
zapraszam do mojego neosa !!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 kwie 2015, 8:20 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
Pierwsze co to od razu króciec nowy jesli teraz jest sklejka z węża ogrodowego
W międzyczasie czyszczenie gaźnika, filtra, sprawdzenie kompresji i stanu elementów przeniesienia napędu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2015, 22:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2011, 17:18
Posty: 453
Lokalizacja: mława
Pojazd:
Krociec to pierwsze co w nim wymienilem ;) kompresja to 4bary około, w szoku jestem że to odpala wgl :d




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 80#1522580
zapraszam do mojego neosa !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2015, 11:26 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Panie, kupiłeś zajechaną padakę. Czeka Ciebie troszkę "finansów" na remont . Tym bardziej, że poprzedni właściciel ratował motorower "chałupniczymi" metodami, przy użyciu węża ogrodowego. Kup "KIT" (zestaw cylinder, tłok, głowica, zabezpieczenia), nowy wał z łożyskami i uszczelniaczami. Do tego przyjrzyj się w jakim stanie jest sam napęd (stan bieżni wariatora, pasek, rolki, stan okładzin sprzęgła, wewnętrzny stan dzwonu sprzęgła).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy