Dzisiaj jest 24 kwie 2025, 0:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 cze 2015, 20:05 
*

Rejestracja: 07 cze 2015, 12:03
Posty: 3
Pojazd: City Hooper
Witam Otoz mam problem z moim skutem,otoz to niema w nim iskry.Skuter przez pol roku stal zatarty,pamietam ze wtedy byla iskra,teraz gdy chcialem wymienic cylinder sprawdzajac iskre nie bylo jej,prad dochodzi do swiatel,modulu,ale pozniej gdzies znika,wymienilem juz cewke z fajka,a iskry dalej brak ,gdzie dalej szukac przyczyny ? :/

-- 08 cze 2015, 21:05 --

Nikt nic ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 cze 2015, 20:08 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Sprawdzasz z akumulatorem, czy bez? Może masz CDI na DC i bez aku nie będzie iskry.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2015, 20:11 
*

Rejestracja: 07 cze 2015, 12:03
Posty: 3
Pojazd: City Hooper
Aku naladowane i podlaczone,ladowanie jest,ale do swiecy nic nie dochodzi bo juz ja lapalem w reke i nic nie kopie. Patrzylem tez inny zaplon to na innym nawet niema ladowania..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2015, 20:23 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
To musisz przejrzeć wszystko od iskrownika do świecy. Ale na początek podmień cewkę z przewodem i fajką oraz świecę - no chyba, że już to zrobiłeś. Dalej to moduł i iskrownik.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2015, 18:16 
*

Rejestracja: 07 cze 2015, 12:03
Posty: 3
Pojazd: City Hooper
Wszystko sprawdzone,cewka z fajka wymieniona dalej nic,kable ogladalem zadnych uszkodzen,ciezko juz powiedziec gdzie dalej szukac..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2015, 7:47 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Zacznij w takim razie od iskrownika, odłącz cały iskrownik z kostek. Trzeba znaleźć przewód zasilający moduł i kręć rozrusznikiem i miernikiem sprawdź czy podaje napięcie. Oczywiście to tylko w przypadku gdy masz CDI w wersji AC, bo w wersji DC to moduł jest zasilany prosto z akumulatora, ale po stacyjce bodajże. Może bezpiecznik się mógł spalić na zasilaniu.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy