przymierzam sie do wymiany komina z tecnigas Next-R na Stage6 Pro Replica.
Czy będzie się to wiązało z wymianą dyszy w gaźniku czy tylko strojenie rolkami?
Mam ból bo w sumie właśnie się doregulowałem na dyszy 75 (na 80 już się zalewa - dziś jeździłem na 80 i środek obrotów jest nędzny choć iglica na sam doł) i troche mnie zniechęca zabawa od nowa.
po tej operacji w zasadzie większość (cylinder, gaźnik, wariator, wydech) będzie Stage6 więc niemal referencyjnie i teoretycznie PODOBNO taki zestaw jest niemal Plug'n'Play
-- 25 maja 2015, 23:40 --
okej,
w moim przypadku dyszy zmieniać nie trzeba było. Za to pierwsze co zrobiłem to otworzyłem ten wydech i tą fabryczną wate (a w zasadzie luźno latającą chustke do nosa) wymieniłem na coś co wypełnia tłumik w całości.
Jest znacznie cichszy - bo to co było "fabrycznie" to masakra. Po 20 minutach jazdy łeb odpadał od hałasu.
I kilka słów o jakości wykonania. Tecnigas next-r jest wydechem wykonanym znacznie staranniej niż S6 Pro Replica i jest lepiej przemyślany pod kątem serwisu (np wymiany waty). S6 jest przekombinowane i trudno jest go złożyć z odp. ilością wytłumiacza. Otwierałem obydwa i mam porównanie. Pomijam tu jakość czy parametry puszki rezonansowej - ale spasowanie elementów, dostarczone śruby..itd
_________________
Junak 607 2T S6 Streetrace 70 90km/h+
SYM GTS 125+Wyprzedaż części z Junaka:
wyprzedaz-garazowa-swietne-graty-za-50-sklepowej-t421322.html