Dzisiaj jest 23 lut 2025, 22:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 sie 2015, 10:07 
*

Rejestracja: 24 lip 2015, 21:55
Posty: 2
Pojazd:
Witam, zatarty silnik wiec konieczna wymiana, kupiłem nowy zestaw 50cc na mielochu, załozyłem prawidłowo, pracuje elegancko ale moim zdaniem o drobine ciszej niz poprzedni, zrobiłem na nim pierwsze 5 km powoli bez szarpania manetką 30km/h, nastepnego dnia jak wybrałem sie na "docieranie" i chce dać więcej niz 30 km/h skuterowi brakuje mocy, słychac po pracy silnika ze dostaje więcej paliwa ale nie da rady jechac szybciej, na starcie obroty ładnie idą w górę i dobrze rusza ale po chwili obroty spadają i nie da rady więcej niz 35 km/h. Wyciągnąłem jeszcze raz cylinder zeby go obejrzeć i wygląda ładnie, żadnych rys ani śladów zatarcia. Prosze o pomoc ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 22 sie 2015, 13:11 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Regulacja gaźnika się kłania ,a z takim docieraniem to długo się tym cylindrem nie nacieszysz.Poczytaj na forum o docieraniu nowego cylindra.A objaw spadających obrotów jak chcesz jechac szybciej może byc oznaką puchnącego tłoka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy