Dzisiaj jest 18 maja 2024, 14:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 2t Mix rolek
Post: 10 lis 2015, 0:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Siemanko, mam pytanie czy można zmixować rolki na przeciwko siebie? Tzn. na przeciw siebie 4g i 5g. Bo wymieniałem sprężynki z centralką i rolki, ma dobre przyśpieszenie (dzięki sprężynkom) ale rolki 5g to nie jest sedno,bo na 4g lepiej się odrobinę zbierał, i miał v-max lepszy z licznikowego 80 spadło na 75 jak założyłem 5g i chce je zmixować można tak?

-- 10 lis 2015, 1:00 --

I mam jeszcze pytanie posiadam taki wariator (http://allegro.pl/wariator-tuning-skute ... 38883.html) i chciałbym wymieniać rolki/testować na których najlepiej chodzi i ta blokada by weszła na wariator? (http://allegro.pl/blokada-wariatora-sku ... 99107.html)




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 lis 2015, 18:18 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8335
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Można stosować tą metodę, ale naprzemiennie. Czyli w przypadku 6 rolkowego wariatora np. 6g/4g/6g/4g/6g/4g

Blokada oczywiście będzie pasować.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lis 2015, 18:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Lepsza będzie blokada wariatora czy blokada tłoku? (http://allegro.pl/blokada-tloka-motofor ... 54707.html)




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lis 2015, 19:31 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8335
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Bardziej bezpieczna jest blokada wariatora. Blokady tłoka nie polecam.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2015, 20:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Chciałbym jeszcze kupić blokadę sprzęgła a na allegro nigdzie nie widzę :evil:

-- 16 lis 2015, 20:34 --

PROSZĘ O JAK NAJSZYBSZĄ ODPOWIEDŹ! http://allegro.pl/skuter-peugeot-50-150 ... 91255.html ta blokada by pasowała do waria powyżej? Łapie się o ząbki talerza i skręca śrubkami od dekla?

-- 16 lis 2015, 21:09 --

Blokadą tłoka odkręci sprzęgło?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2015, 20:13 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Grubek Nie wiem, czy to pomoże ale osobiście kupiłem klucz udarowy i nie mam problemów z odkręceniem czegokolwiek. Tym bardziej, że na co dzień nie zajmuję się mechaniką pojazdową, a skończyły się problemy z odkręceniem każdej śruby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2015, 20:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Klucza Pneumatycznego używałem u kolegi na warsztacie i jest przydatny,ale wyrabia nakrętki. Chcę tylko wymienić rolki i tyle.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2015, 21:03 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Czyli pozostaje opcja, którą podał kolega Mate57 jak masz dostęp do spawarki to możesz samodzielnie "wystrugać" taką blokadę wariatora.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2015, 17:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
blokada tłoka motoforce zamówiona i blokade sprzęgła zrobiłem sam. Mam jeszcze pytanie na święta chce sobię sprawić zestawik do regulacji napędu tzn. sprężynki,centralki i rolki. Moje pytanie brzmi czy dużo się różnią sprężynki chińskie od np. motoforce bo ceną bardzo :P bo nie wiem czy zainwestować w lepsze czy jak? Raz chce sobie zrobić na v-max raz przyśpieszenie.

-- 18 lis 2015, 18:08 --

Siemanko,blokada tłoka przyszła wszystko ok, wymieniłem rolki, ale niestety padła mi 2 śruba od przekładni :( Tzn. jedna główna na klucz 10 przy kopniaku (kiedyś) a dzisiaj jedna zwykła nad wariatorem i można na razie tak jeździć? Dałoby rade to przegwintować?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2015, 19:41 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Grubek pisze:
Moje pytanie brzmi czy dużo się różnią sprężynki chińskie od np. motoforce bo ceną bardzo :P bo nie wiem czy zainwestować w lepsze czy jak? Raz chce sobie zrobić na v-max raz przyśpieszenie.

Różnią się stalą z jakiej są wykonane, mogą tracić swoje właściwości kiedy dostaną temperatury.
Cytuj:
niestety padła mi 2 śruba od przekładni :( Tzn. jedna główna na klucz 10 przy kopniaku (kiedyś) a dzisiaj jedna zwykła nad wariatorem i można na razie tak jeździć? Dałoby rade to przegwintować?

Chodzi Ci o pokrywę napędu? Można tak jeździć. Możesz się ratować wykrętakiem do zerwanych śrub. Kup dobre wiertło np. wurth (dają sobie rade nawet z utwardzaną stalą), nabij punktakiem środek zerwanej śruby, przewierć (tylko nie na wylot :D ) i wykręcasz. Przy okazji wymień pozostałe śrubki na takie o podwyższonej odporności na zrywanie, minimum 8.8.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2015, 22:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Ona się nie ułamała w środku tylko nie ma gwintu i śruba nie łapie i się nie skręca. A mam jeszcze pytanie w tłumiku padają mi uszczelki łączenia z cylindrem no i teraz jak się rękę przyłoży to dmucha powietrze (ucieka) mogą przez to spadać osiągi?

-- 18 lis 2015, 23:14 --

Teraz się doczytałem i mnie źle zrozumiałeś kolego :lol: Co rozkręcam przekładnie to pada gwint w KARTERZE a nie śruba się łamie i w środku nie ma gwintu i śruba się nie skręca. Już główny gwint na śrubę 10 przy kopniaku od dekla nie ma gwintu i nad wariatorem 1 śruba też nie łapie nie skręca się




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Ostatnio zmieniony 18 lis 2015, 22:25 przez Grubek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2015, 22:24 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Grubek, Za mocno dokręcasz, te śruby to mają max moment 5Nm. Ja bym naprawił te gwinty i dał śruby, bo pokrywa jest także jednym z elementów nośnych całego silnika. Jak jest mało śrub to kartery lubią pękać.
Co do naprawy gwintów, to są na allegro takie wkładki samo gwintujące w miękkich metalach. Kup sobie kilka takich http://allegro.pl/tulejki-do-naprawy-gwintu-m6-x-1-0-tulejka-wkladka-i5562999052.html i napraw w kilka minut.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2015, 22:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
oo dzięki, nie wiedziałem ,że takie coś jest :< To normalnie wsadzam w karter i dokręcam płaskim śrubowkrętem i wykręcam i się wyrobi gwint i będzie git? I po tym zabiegu normalnie będzie pasować śruba na klucz 8? jest tylko jedna na klucz 10 ta główna na środku. No ale taka prawda dokręcałem z całej siły i teraz co wymieniam rolki lub odkręcam pokrywę napędu to jedne miejsce w karterze traci gwint :/




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2015, 22:35 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Nie, nie, nie, pod tą tulejkę wierci się wiertłem pod gwint zewnętrzny. Później się wkręca tą tulejkę i się ją zostawia na zawsze. Można ją wkręcić na silny klej do gwintów. Gwint został naprawiony na nominalny rozmiar 6mm.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2015, 22:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
No cóż, sam tego nie zrobię bo się na tym nie znam, poproszę tatę to mi zrobi. Denerwuje mnie ,że odkręcę dekiel i zrobię co tam tam zrobić,skręcam i kicha gwint w karterze pada :evil:

-- 18 lis 2015, 23:43 --

A jeszcze w sprawie tego tłumika, jak pisałem ucieka mi powietrze (spaliny) przy łączeniu tłumika z cylindrem no i czy to wpływa na jakieś słabsze osiągi? Bo głośno nie chodzi,ale ewidentnie powietrze tam leci. Kiedyś miałem uszczelkę dokupioną do tłumika, spaliła się. Wujek mi wsadził w wakacje taki metalowy pierścień i po odpaleniu chodził cichutko jak pszczółka,a teraz stamtąd ucieka.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2015, 22:53 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Najczęściej tam dmucha powietrze z chłodzenia cylindra :mrgreen:




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2015, 22:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
UPS XD

-- 18 lis 2015, 23:59 --

Ej no ,ale w sumie czytałem kiedyś ,że jak się zatka wylot tłumika to silnik powinien zgasnąć xd U mojego kolegi gaśnie a u mnie nie tylko obroty spadają




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy