Dzisiaj jest 23 lut 2025, 7:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 gru 2015, 0:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Witam, jutro przychodzi mi wario, sprężynki, centralka,rolki, wężyki i WENTYLATOR MOTOFORCE RACING I CHWYTAK POWIETRZA STR8 i jak będzie cieplej to chciałem to wymienić :) W napędzie nie będe miał z niczym problemu, ale nie wiem dokładnie jak zdjąć obudowę wentylatora. Trzyma się to na 2-3 śrubkach,ale nie schodzi to ,bo mam cylinder obudowany z lewej i prawej strony i jak odkręce obudowę wentylatora to ona nie schodzi, ponieważ na łączeniu lewej i prawej osłony cylindra jest to zczepione ze sobą takimi dwoma jakby szpilkami i nie wiem jak to odkręcić od siebie. Proszę o pomoc. pozdroo

Silnik to chinarelii




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 31 gru 2015, 9:13 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Obudowa wentylatora jest mocowana z obudową cylindra wkrętem na samej górze, a na dole jest taki zaczep. Jak odkręcisz wkręt to ci się będzie to już rozchodziło i z tego ząbka już swobodnie zdejmiesz.
Obudowa cylindra jest od strony wariatora wciśnięta w dwie gumki zaczepami tylko i nie ma innych mocowań.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2015, 16:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
To ja mam to poprostu kombinerka rozkręcić? Bo to jest taki wkręt co obudowe cylindra i wiatraka lączy taki przed dziurkę jednego i drugiego plastiku przechodzi. Nie śrubka, tylko taki wkręt bez wejścia na klucza itp. Złapać to kombinerkami poprostu i wykręcić?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sty 2016, 10:35 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Powinno być na śrubokręt krzyżakowy, może masz zapaćkane jakimś błotem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sty 2016, 14:55 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Tak jak Gummma pisze, wkręt na krzyżaka.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy