Dzisiaj jest 19 lut 2025, 1:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 gru 2015, 15:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Witam chłopaki po długim czasie postanowiłem tutaj napisać.
Zabrałem skuterka sąsiadowi do naprawy i już mi to bokiem wychodzi.

Mianowice, skuterek miał zatarte łożyska na wale + główne łożysko na wale.
Wykonałem cały remont silnika czyli :

Nowy gaźnik arreche z auto ssaniem
Nowy Cylinder + tłok + pierścienie WM motor (wiem firma nie najlepsza)
Nowy wał (wm motor) + nowe łożysko igiełkowe
Nowe uszczelki w tym pod membrane jak i cylinder.

Świeca jest lekko czarnawa poddymiona jakby, po powiedzmy, że przejechaniu jakiegoś kawałka jest kawa z mlekiem.

Na zimnym odpalić nie chce i świeca jest mokra.

Co jest grane ?
Gaźnik próbuję regulować metodą maks wkręcenie obydwóch śrubek i wykręceniu ich po 2.5 obrotu i nic.
jak jest ciepły chodzi cały czas, ale nie chce się wkręcić powyżej 40km/h
Blokad raczej nie ma.

Jest to CPI Hussar 49cc




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 gru 2015, 10:50 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Silnik po remoncie jest na dotarciu, przez pierwsze 150-200km będzie miał słabe osiągi, moc i v-max powinien wzrastać z czasem. Warto zadbać o większą dawkę paliwa i oleju w tym czasie. W dziale "zrób to sam" jest kilka tematów dotyczących prawidłowej regulacji gaźnika, jak i docierania silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 gru 2015, 18:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Temat nie tego dotyczy.
Czemu on nie chce palić na zimnym ?




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2015, 19:28 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Ależ dotyczy :) Gaźnik wyregulowany, działające ssanie, itp. Na zimnym powinien palić od strzała. Spróbuj na innej świecy zapłonowej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lut 2016, 22:48 
*

Rejestracja: 17 sty 2016, 13:16
Posty: 8
Pojazd: Keeway HRR 11'
Właśnie miałem taki sam problem jak ty okazało się to złą regulacja :D
Spróbuj jak jest zimy przytkać gardziel gaźnika wtedy zrobisz mu takie ssanie i ma odpalić :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy