Dzisiaj jest 18 sty 2025, 13:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lip 2016, 20:01 
*

Rejestracja: 19 lip 2016, 17:44
Posty: 4
Pojazd: Sachs sx1
Witam,
mam problem po wymianie cylindra na polini sport 70ccm zeliwo. Wibracje byly na starym ori zestawie jednak do zaakceptowania, na 70ccm wibracje i brzeczenie sa tak silne ze bojesie jezdzic. Pod obciazeniem jest ok, moc mysle ze ok chociaz nie optymalnie,predkoscmax 75km/h. Przy predkosci 30-50km/h wibracje i brzeczenie sa najbardziej odczuwalne. Naped jest oryginalny prawdopodobnie z przebiegiem 11tkm. Podpowie ktos gdzie szukac przyczyny?
Setup:
dysza glowna 70
filtr powietrza malosi czerwony
lozysko igielkowe naraku 12x16x16
naped seria 11tkm
gaznik ori
wydech Tecnigas silent pro bez zwezki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 22 lip 2016, 13:29 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
A wał jest prosty ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2016, 13:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
4MaticPL pisze:
A wał jest prosty ?


Też mam wibracje tylko u mnie zaczynają się od 60-70km/h. Wał wsadzałem nowy 200km nowy i cały czas jest tak samo




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2016, 9:01 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Nowy nie znaczy prosty. Montowany był młotkiem czy tak jak trzeba ? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 lip 2016, 11:43 
*

Rejestracja: 19 lip 2016, 17:44
Posty: 4
Pojazd: Sachs sx1
Wal wydaje sie prosty, przynajmniej nie zauwazylem zeby byl krzywy ani po stronie magneta ani po stronie wariatora. Ostatno jakby troche mniejsze te wibracje i dzwonienie a na pewno na zimnym sa akceptowalene, po nagrzaniu sie silnika zaczyna sie masakra.

Przypomnialem sobie ze przy wymianie zylindra i toka musialem wybic sworzen ze starego tloka, nowy wchodzi z lekkim oporem ale w miare sztywno. Moze byc ze korbowodod strony walu sie uszkodzil przy wybijaniu zworznia z tloka? Luzu na korbowodzie nie ma...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy