Dzisiaj jest 01 lis 2024, 1:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 cze 2019, 14:18 
*

Rejestracja: 23 cze 2019, 14:05
Posty: 2
Pojazd: Aprilia SR 50 Motard
Imię: Kacper
Witam wszystkich czytających. 2/3 miesiące temu dostałem skuter CPI JP 50, jest to skuter dwusuwowy. Skuter na samym początku nie odpalał, jednak stał kilka lat w garażu sprzedającego. Akumulator był do wymiany, kupiłem nowy. Nalałem mu paliwa kilka razy do otworu gdzie znajduje się świeca. Miał niewielkie problemy z odpalaniem, ale wyregulowałem gaźnik i później był jak igła. Na samym początku lałem olej do paliwa, a potem już do osobnego zbiornika na olej. Jeździłem nim 3/4 godziny dziennie przez ok. 2/3 tygodnie. Nalałem mu raz 98 jednak w niemieckiej instrukcji przeczytałem, że paliwo musi być minimum 91 oktanowe, tak więc później nalałem mu 95 i leje aż do dziś. Miał czasem takie dni, że inaczej reagował na otwieranie przepustnicy w sensie po dłuższej jeździe miał kopa jak był nagrzany. Na dzień dzisiejszy jak jest zimny to jeszcze potrafi się rozpędzić tak do 30km/h. Jednakże gdy pojeżdżę nim chwile i się nagrzeje coraz wolniej jeździ i schodzi z obrotów, później jak go troszkę pomęczę to już 2 na godzinę potrafi nie jechać po nierównościach niewielkich. Na tą chwile czyściłem gaźnik, bo myślałem, że się zanieczyścił, ale jednak to nie to. Jest wyregulowany dobrze pomimo, że muszę mieć mieszankę paliwowo powietrzną wkręconą do końca, ponieważ gdy ją odkręcę, a nawet zwiększę obroty to gaśnie. Luz na dzwonie jest, lecz nie wielki. Sprzęgło trochę starte jest jednak mam przebieg 14 tys. ale to przecież jest mało. P.S. Myślę, że się zalewa.

Chciałbym prosić o pomoc. Dziękuje wszystkim, którzy postarają się pomóc. Pozdrawiam Kacper.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 cze 2019, 14:50 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
2km/h to nic ci nie będzie jechać bo przy takich rpm to sprzęgło nie łapie albo się ślizga. To nie 4t żę wolno się jeździ, 2t musi się kręcić więc zamulanie jest NIEWSKAZANE. Jaki to ma v-max teraz? Na stopce ile rpm kręci? Jak się nagrzeje to normalne że słabszy jest bo to jednak AC a nie LC i masz spadki mocy 10-15% automatycznie. To że na ciepłym wolno schodzi z obrotów to wina za dużego dostępu powietrza lub lewego powietrza, a skąd je łapie to musi osoba ogarnięta posprawdzać. Skutery nieużywane obumierają, mimo że ci chwilę dobrze polata, to guma traci swoje właściwości i się niszczy. M.in. dlatego też kupując skuter co stał pare lat w szopie należy z góry przewidzieć że pare stówek trzeba we niego wpakować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 cze 2019, 13:08 
*

Rejestracja: 23 cze 2019, 14:05
Posty: 2
Pojazd: Aprilia SR 50 Motard
Imię: Kacper
Nie mam licznika obrotów, ale ma bardzo wysokie. Nie chodzi o to, że on wolno spada z obrotów. Tylko, że w ogóle spada. Myślę, że gdyby sprzęgło się ślizgało to by trzymał obroty i tak.

-- 25 cze 2019, 13:08 --

Refresh




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 cze 2019, 13:43 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Regulacja gaźnika + serwis przekładni + regulacja napędu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy