Dzisiaj jest 20 lut 2025, 20:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 sie 2012, 13:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Witam!
W swoim aeroxie wymieniłem wario na Multivara z rolkami 7gram a centralki białej nie zakładałem. Jeździł nie najlepiej (65-70km/h). Wymieniłem centralkę (na tę białą) i ogólnie gorzej jeździ (+-50-60km/h) i przyśpiesza. Ogólnie okładziny, dzwon jak i pasek mam trochę zjechany, więc wybór padł na Tec Evo Racing + Polini speed bell + Malossi X-special. Myślę, że ich zużycie ma jakiś pośredni wpływ na skuter. Ogólnie też podejrzewam centralkę być może trochę za słaba bo odczucie ślizgania w pewnym stopniu jest mimo, iż nie kręci dużych obrotów. Jeśli powinienem kupować centralkę to jaką?

A i czy warto ten dzwon kupować czy lepiej tec-a za 50zł?
HELP!


Ostatnio zmieniony 08 sie 2012, 20:42 przez tulus212, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 15:41 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
Wymień centralke na Stage6 medium i powinno być dobrze.




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 16:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
a może ktoś bardziej doświadczony bo w błoto pieniędzy nie chce wydawać :)
bo sądząc po postach itp. jakoś trudno mi posłuchać tej rady




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 19:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Odświeżam.
Nikt nie podpowie??:/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 20:02 
**

Rejestracja: 06 sie 2012, 11:06
Posty: 460
Lokalizacja: brac kasę ??
Pojazd:
Też polecam kupic centralkę Stage6 Medium . I do tego może sprężynki sprzęgła Malossi czerwone i będzie dobrze gwarantuje .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 20:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
a co sądzicie o centralkach Top Racing-a?? najbardziej bym postawił na nie i przetestował bo tanie i idzie sprawdzić czy bd odpowiednia a kasy na 2 nie mam :) która top racinga była by najodpowiedniejsza? 15% czy 22%??
help bo chce najszybciej zamówić :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 20:14 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
22%, ale bardziej sprawdzone są hebo i stage.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 20:25 
**

Rejestracja: 06 sie 2012, 11:06
Posty: 460
Lokalizacja: brac kasę ??
Pojazd:
nie kupuj Top Racing , ponieważ ta centralka jest podatna na przegrzewanie . Będzie tak , że pojezdzisz tydzień i będzie dobrze a potem , gdy się nagrzeje traci swoje właściwości i nie ma tej twardości co miała . Kup tą co mówiłem

owner1 pisze:
ale bardziej sprawdzone są hebo i stage.


Z tego co ja wiem to hebo ogłosiło upadłośc i nie zdaje mi się , że będzie coś z tej firmy ::D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 20:47 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Słyszysz że dzwony biją lecz nie wiesz gdzie, na scootezkingz z palcem w ... buzi spokojnie dostaniesz:D




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 20:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
więc jaką centralkę? stage6 medium tak? a co sądzicie o malossi? bo trochę tańsza? jeśli ujdzie to jaka? zółta czy czerwona? bo z tego co wiem Stage6 medium to 42kg a czerwona malossi 40kg a zółta ok.35kg. a i czy taka 40-42kg nie bd za twarda do tego setupu:
-cylek RMS STD 50cc (komprecha 10bar+)
-wario Malossi multivar
-reszta seria ale właśnie teraz jednorazowo kupuję:
-tec evo racing
-dzwon polini speed bell/ tec std (zwykły za 50zł)
-malossi x-special
bo niektórzy piszą, że biała czy maksymalnie zółta malossi to max na serie, więc nie wiem ;/

a i koniecznie też odnośnie tego dzwonu czy lepiej tec-a (tego za 50zł) czy polini speed bell?

Proszę o szybcie odpowiedzi bo do 12-1 chce zamówić! :)

owner1 a jak bym dostał którąś z hebo to jaką?


Ostatnio zmieniony 06 sie 2012, 20:49 przez tulus212, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 20:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2012, 14:44
Posty: 162
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
malossi raczej żółta :) ale i tak wybrałbym na twoim miejscu S6 Medium ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 21:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
a to w czym lepsza ta stage6 medium?:D i dlaczego piszesz, że malossi żółta która ma ok35kg a wolał byś stage6 medium która ma 45kg. to może malossi czerwona była by najlepszą alternatywą 40kg??
help bo nie wiem a na 2 mnie na chwilę obecną nie stać :/

odświeżam.
a ogólnie typu 40kg nie bd za twarda do cylka serii? bo przecież pośredni wpływ ma na obroty itp. a żółta chyba nie da aż takich różnic.
i czy warto brać ten dzwon tec-a za 50zł czy polini speed bell
help ludzie bo nw :~!!


Ostatnio zmieniony 06 sie 2012, 21:19 przez tulus212, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 23:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2012, 14:44
Posty: 162
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
napisał bym Ci jak się sprawuje Malossi żółta przy cylku serii ale paczka dojdzie mi dopiero w środę ;P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 23:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Jak mam seta takiego jak w podpisie i mam u siebie włożoną centralkę żółtą malossi, która idealnie współpracuje z rolkami 5g (przypominam że mam sportowy wydech i każdy skuter inaczej reaguje na dane zmiany). Mam też sportowe sprzęgło ale to już indywidualna regulacja, zależy kto ma jakie wymagania. Może też pomóc w regulacji ale nie konieczne tzn. przy serii jakieś najbardziej miękkie sprężynki polecam ale dobrej firmy żeby pod wpływem ciepła nie traciły na twardości. Wtedy jeżeli mamy regulowane sprzęgło możemy sobie idealnie na koniec wyregulować skuter pod swoje oczekiwania z jakich obrotów ma ruszać ale to raczej stosuje się przy wydechach wysokoobrotowych by zlikwidować tzw. ,,muła''. Mam nadzieję ze w jakiś stopniu pomogłem.




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]


Ostatnio zmieniony 06 sie 2012, 23:26 przez malagadeca, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 11:45 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Około 40kg będzie ok.
Co do Hebo to bież tą co w środku :D
Ale jak masz dostęp do s6 lub Malosiego to lepiej właśnie te




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 12:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Dzięki wszystkim za pomocne opinie.
Decyzję podjąłem i mimo wszystko zamówiłem żółtą malossi bo mimo, iż podobno ma 35kg nacisku to niektórym wychodzi 37-40kg a na czerwonej 45 a nie 40 więc decyzja zapadła na żółtą.
A co do dzwonu to wybrałem tec-a za 50zł bo to seria a poza tym nie wiem czy w lepsze opyla mi się inwestować bo być może za rok go sellne i 125cc kupie :))

PS. Wydajcie opinie w moim temacie w dziale "offtopic" z tematem: "125cc czy tuning aeroxa?"- z góry dzieki bo zastanawia mnie to bardzo :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2012, 20:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Odświeżam.
Ludzie pomóżcie mi. Co mam robić !? :/
Kupiłem sprzęgło tec evo racing, dzwon tec-a, centralkę malossi żółtą, pasek malossi x-special, ogólnie posiadam rolki testowe o wagach: 4,3; 5,1; 5,6; 6,3gram oraz 7gram a także centralkę malossi białą oraz seryjną centralkę (25kg+). Jak pisałem wcześniej słabo jeździł. Po wymianie sprzęgła nic się nie zmieniło. Założyłem centralkę malossi żółtą i zmieniałem każdą po kolei wagę rolek i tak samo na malossi białej oraz seryjnej. Nic mi to nie dało- vmax jak i przyśpieszenie nie zmieniło się w ogóle. Jak pisałem gdzieś kompresja 10bar. Wariator kolein nie ma. Setup aktualny to:
-Cylek RMS STD 50cc
-wario Malossi Multivar
-sprzęgło Tec evo racing
-dzwon Tec (ten standardowy za 50zł)
-pasek Malossi X-Special
-wydech Tecnigas Silent Pro (on zupełnie jak seria wygląda)
Kurde nie wiem co mam robić regulacja nie dała żadnych efektów i pasek jak się nie wznosił na max wysokość na wariatorze tak się nie wzniósł. Co mogę zrobić bo już kompletnie nie wiem co z nim zrobić ://// Czy to wina wydechu, że się nie zgrywa z Multivarem? trochę niemożliwe bo on jakby seryjny jest wyglądem i wgl.
Ma ktoś jakieś pomysły? kto może mi to wyregulować? czy możliwe, że w serwisie to zrobią? jeśli tak to ile by wezmą regulację? z drugiej strony przecież już praktycznie zrobiłem co mogłem bo twardszej centralki nie ma co bo na ten cylek to za mocna bd :/
Może ktoś potrafi i ma w jednym palcu regulację napędy tym bardziej w aeroxie i jest z okolic Płocka (dokładnie słubic mazowieckich) to niech da znać bo nie mam pomysłu na regulację jego. Co do gaźnika to z tego co słyszę to wygląda na wyregulowany ale mimo to pojadę do gościa, który umie regulować gaźnik i wyreguluje.
HELP !!! :///




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2012, 21:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
Skoro nie ma żadnych efektów to raczej stawiałbym na gaźnik.




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2012, 21:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Zobacz jeszcze czy nie masz żądnych podkładek, dystansów pomiędzy tuleją waria a przeciwtalerzem ;P Mam identycznie że nie chce się wspiąć pasek na samą górę i jak jadę na maxa bez pokrywy przekładni to widzę tak jakby pasek się ślizgał bo dostaje takich dziwnych wibracji jakby był luźny, a nie mam nic pomiędzy tuleją a przeciwtalerzem. Niby tłumaczę to sobie nowym paskiem że ma się ułożyć ale zrobiłem już ze 150km na nim i poprawy jak nie było tak nie ma. Kolego ile Ci na bieżni wariatora brakuje do maksymalnego wysunięcia paska, z 5mm?




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2012, 22:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
nom coś koło tego.. nie mierzyłem a tak mniej więcej właśnie tyle. A ciekawe co piszesz malagsadeca bo mój malossi Xspecial też tak dziwnie wibruje ale na 100% dobry kupiłem bo nawet na odwrocie nr się zgadzają modelu z tymi na pasku. A to u cb też taki sam problem? Żadnych podkładek nie mam. Te co dostałem wraz z multivarem to żadnej nie założyłem.
A co do gaźnika to w sumie co może być nie tak. Wzbiera się dla mnie ok ale trochę po odpaleniu od razu w górę idą obroty (może przez to, że nie mam termostatu)
W zasadzie czyszczenie i regulacja aż tak zmieni? z tego co wiem to przepustnice mam na najniższym ząbku a obroty niskie też dość przyzwoite. Dodam, że końcówka wydechu dość często jest mokra? za dużo leje oleju do mieszanki? (1:45 = 110mm na 5l daje )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy