Witam , proszę o pomoc wszystkich znających się w temacie mechanicznym . Proszę też o nie pisanie pojedyńczych wyrazów typu "dysze" " regulacja" chciałbym usłyszec konkretne wypowiedzi z uzasadnieniem z góry dzięki
Otóż sprawa wygląda tak posiadam rieju rr
Cylinder chińska 90
Gażnik Dellorto 19 PHBG
Wydech LeoVince V6
Tarcze sprzęgła tech racing kevlar
po złożeniu motor pali bardzo dobrze , miał założoną dysze główną orginalną 75 , objawy były takie że nie wkręcał się na maksymalne obroty i przy jezdzie po dodaniu gazu dławił się było przysłowiowe buuuuu... pomyślałem że to za mała dysza włożyłek 88 , motor przed jak i po pali bardzo dobrze . po włożeniu większej dyszy (88) rużnica była taka że motor włodził na maksa obroty na postoju nie dławił się i był żwawszy , ale po włączeniu jedynki i dodaniu gazu motor znów się dławił ,. regulowałem iglicą , regulowałem gażnik , mieszankę paliwowo powietrzną i nic dalej to samo . Tak jak pisałem na POSTOJU MOŻNA GAZOWAĆ I NIC SIĘ NIE DŁAWI , DŁAWIENIE POJJAWIA SIĘ DOPIERO PRZY RUSZANIU .PS. Świeca koloru kawowego,z motoru nie ubywa oleju ze skrzyni ,posiada delikatny przedmuch między końcówką wydechu a cylindrem do którego wchodzi
PROSZĘ BARDZO O POMOC ZNAJĄCYCH SIĘ NA TEMACIE
Ostatnio zmieniony 06 mar 2013, 20:26 przez Dawid19, łącznie zmieniany 1 raz
|