1.Malaguti F10
2. Brak
3. Problem polega na poprawnym podłączeniu gaźnika, skuter kupiłem z zepsutym kranikiem podciśnieniowym, przez co paliwo leciało nawet bez podciśnienia, niestety paliwo leciało nie tylko tam gdzie powinno (śmierdziało paliwem i kranik był cały od niego mokry) i kranik trzeba było wymienić, szukałem sposobu podłączenia ale nigdzie nie znalazłem identycznego gaźnika, dlatego proszę o pomoc, z tego co zdążyłem się dowiedzieć aktualnie tam gdzie powinno być podciśnienie jest podłączony olej, i tak to musiało chodzić , jednak nie wiem gdzie podłączyć teraz podciśnienie, mam do wyboru tylko dwie możliwości, mianowicie albo aluminiowe wejście na wężyk z tej strony:
http://img4.imageshack.us/img4/1807/img ... 140851.jpg
(na tym zdjęciu widać też mosiężne zaślepienie w którego miejscu w niektórych oglądanych prze zemnie gaźnikach było wejście oleju ale tutaj jak widać go nie ma)
albo też od spodu :
http://img23.imageshack.us/img23/9067/i ... 155600.jpg
i nie mam pojęcia jak to rozwiązać, pierwsze aluminiowe wejście podejrzewam że jest przelewem paliwa, te od spodu nie mam zielonego pojęcia do czego może służyć, wiem jednak że nikt nie podłączał tam podciśnienia, w króćcu ssącym też nie znalazłem wejścia na podciśnienie. Zastanawiam się też nad opcją celowego uszkodzenia kranika tak by paliwo cały czas z niego leciało i dołączenie kranika ręcznego, jednak jest to dla mnie ostateczność.