Dzisiaj jest 26 lis 2024, 12:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 wrz 2013, 21:25 
*

Rejestracja: 11 paź 2012, 19:59
Posty: 47
Pojazd:
Witam posiadam skutek sym Jet sport malossi 70 Wario multivar 5.7 centralka fiolet malossi leovince zxr gaznik 19 dysza 100 stożek problem jest po kilku km od 0-50jak rakieta potem jak by obroty lekko spadały i nie chce się wkrecic jak jest zimny to 0-80 leci równo


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 wrz 2013, 18:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Regulacja gaźnika... Iglica w dół o rowek, trochę zapewne będzie trzeba wkręcić śrubę od składu mieszanki i sprawdź... Jaki to gaźnik? Nie puchnie tłok?




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2013, 0:09 
*

Rejestracja: 11 paź 2012, 19:59
Posty: 47
Pojazd:
Oj gaznik do suma firma vespa jakaś hiszpańska iglica całkiem już na dole nic nie dało a kompresja cylindra jest ok mi w serwisie mówili bo do 50 leci cały czas tak samo tylko po chwili jazdy tak kolo 80km/h jak odejme gazu i chce dodać to już nie poleci te 80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2013, 8:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
To mniejszą dyszę. Jak silnik zimny to więcej potrzebuje paliwa i dlatego dobrze jedzie. Regulacja gaźnika, ewentualnie tłok do dupy. Najpierw zajmij się gaźnikiem.




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2013, 22:26 
*

Rejestracja: 11 paź 2012, 19:59
Posty: 47
Pojazd:
Jak była dysza 80 to już wogle zamula a objaw się nasilil dziś od razu po odpaleniu po wyżej 50 mul jadę mam 50 przy 8 tys obrotów i daje gaz na maksa to nie wkreca się wyżej i ledwo co idzie do przodu pod górkę to 50 max z tym ze dość szybko osiąga te 50 a centralka może się coś stało z nią malossi fiolet od roku mam jakieś 3 tys przejechane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2013, 9:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Tak jak tłumaczysz to ja już kompletnie nie wiem o co chodzi, nagraj może jakiś film będzie łatwiej stwierdzić...




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2013, 12:44 
*

Rejestracja: 28 lip 2013, 12:57
Posty: 18
Pojazd: Sachs SX-1
Zacznijmy od rolek, bo u mnie były takie jaja, że 2,5g chodzą najlepiej. Wsadź 5g, może 4,5g. Na start polecam sprężynki sprzęgła albo twarde albo średnie, nie określę odkładnie, zależy jakich skuter obrotów potrzebuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2013, 14:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
A powiesz mi co ma napęd do tego jak zimny jedzie dobrze? Pomyśl zanim coś napiszesz...




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2013, 16:14 
*

Rejestracja: 28 lip 2013, 12:57
Posty: 18
Pojazd: Sachs SX-1
Od myślenia są filozofowie, ja opieram się na doświadczeniu. I jeżeli chcesz, żebym powiedział coś "mądrego" twoim zdaniem to kolega powie, jakie jest ssanie. Ma ręczne, ok, nie ma, niech założy, ja zmieniłem nie żałuję




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2013, 19:03 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
80 na malossi sporcie ? O.o tyle to ja na serii leciałem, regulacja napędu+gaźnik sprawdź czy tłok nie puchnie+ kompresja

-- 12 wrz 2013, 20:03 --

80 na malossi sporcie ? O.o tyle to ja na serii leciałem, regulacja napędu+gaźnik sprawdź czy tłok nie puchnie+ kompresja




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2013, 20:00 
*

Rejestracja: 23 lis 2011, 15:13
Posty: 79
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
TO tak sprawdź świece i będziesz wiedział co jest ze spalaniem to po pierwsze.
Po drugie miałem już tak z 2 centralkami grzeją się i nie mają tej twardości przez co zmniejszają się obroty potrzebne to otworzenia talerzy. Cyl 70 malossi i leovince zx i rolki 5,7 nie za dobrze.U siebie w sliderze mam podobny set i leci mi gps 95-100 a na koło z gazu. Rolki mam 3,5 przy seryjnym wario myślę że troszeczkę za lekkie 4g były by zajebiste, centralka średnia malossi żółta, i pasek też jest bardzo ważny sam przekonałem się że nawet nowy bardzo szybko się zużywa (malossi x special) i potem szukasz gdzieś indziej bo przecież w głowie masz że pasek masz nowy ;/ . To głupie stwierdzenie.Tak wgl nie jesteś w stanie sprawdzić czy tłok ci puchnie tak jak wyżej ci pisano . Jak tłok spuchnie to silnik staje koło z piskiem hamuje a potem jest problem z odpaleniem . Sprawdź jaka jest kompresja to ci da informacje o stanie cylindra. To tyle pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 wrz 2013, 10:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Adrimi pisze:
Od myślenia są filozofowie, ja opieram się na doświadczeniu. I jeżeli chcesz, żebym powiedział coś "mądrego" twoim zdaniem to kolega powie, jakie jest ssanie. Ma ręczne, ok, nie ma, niech założy, ja zmieniłem nie żałuję

Ssanie to napęd?! Ochłoń gościu, wyloguj się z forum i nie mąć ludziom w głowach.

-- 13 wrz 2013, o 10:11 --

Krycha prawie ze wszystkim się zgodzę, tylko z tym puchnięciem nie. Żeby tłok spuchł potrzebny jest wzrost temperatury, a do tego potrzebny jest czas. Odczuwalny jest spadek mocy, można pojeździć do tego momentu jeśli da radę bez pokrywy przekładni i jak zaczną się te cuda dziać poruszać wał ręką i stwierdzić czy ciężej chodzi. Przez neta ciężko jest takie coś stwierdzić, pisałem, żeby nagrał filmik to może by było coś widać. Jeśli chce dalej, żeby ludzie strzelali co to może być to ja będę tylko obserwował temat i się śmiał ;) pozdro!




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 wrz 2013, 14:32 
*

Rejestracja: 23 lis 2011, 15:13
Posty: 79
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
No nie wiem czy jest to takie proste wyczuć tak małą zmianę.A co do spadku mocy to ja ją odczułem dopiero jak złapało tłok i ciężej chodził.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 wrz 2013, 14:55 
*

Rejestracja: 28 lip 2013, 12:57
Posty: 18
Pojazd: Sachs SX-1
Kolega Krycha już o tym powiedział. Przy sprzęgle centralka możę mięknąć. Sam tak miałem, i dopóki się nie rozgrzała było ok, potem już gorzej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy