witam
ganik 21dysza 72 /17,5dysza 78
cylek streetrace 70
yasuni r
nowa membrana za 30 zl
wiec tak skladalem osttnio silnik nowy wał wypełniany łozyska uszczelniacze nowe [trzymaja] membrane za 30 zl z allegro [powlekana guma ponoć dla zwiększenia szczelności] wymieniła ja bo moja przepuszczała
wyregulowałem na 21 pojechałem sie przejechac po wache po drodze spadł mi filtr powietrza i jakis ch*uj mi go przejechł wiec gorginalnego nie mam co na nim chodził
wracalem bez filtra ok jechałe ale nagle jak jakby brakowalu mu paliwa i zgasł i pchałem do domu
w domu probowalem go odpalic bez rezultatu zamiast filtra złozyłem skarpetke tez nic zalozyłem 17,5
bez filtra odpalał na wykreconym powietzu na 2 obroty[pali od kopa na takim ustawieniu lecz daje mu w gaz a on buuu buuu na obroty czasem wejdzie i buu buuu i jak przytrzymam to gasnie zalozyłem chinski stozek to samo mowie za duzo powietrza bo wczesniej na seri filtrze cykał na takich ustaweniach wlozyłem gabki zeby zmniejszyc ilosc powietrza na tym to wogole nie chce odpalic jak odpali to na maxa wykreconej rubie od mieszanki i zaraz gasnie
swieca cały czas czarna i mokra lub tylko mokra czy z filtrem stozkiem wypchanym stozkiem czy wogole bez filtra a dysza 78 przy 17,5 i 70 wiec bardzo mala a sieca ciegle mokra???? dlaczego
co sie mogło stac i dlaczego jak to naprawic i wyregulowac mowicie wszystko co wam przyjdzie na mysl bo musze go wyregulowac na weekend
regulacja tylko na stozku samym i pozniej zmniejszanie powietrza poprzez dokładanie gabek
kompresje tyrzyma bardzo dobra lepsza niz przed skladniem silnika wiec watpie by sie przytarł [i czy by mogły byc takie objawy??? bo jesli tak to sciagne wydech i zobacze przez dziurke czy nic sie tam nie stało [mam zapasowy cylek chinee
uszczelniacze nowe i trzymaja suche
a moze to membrana? ale po złozeniu i zanim mi filtr nie spadl bylo wszystko ok palił od kopa i nawet dobrze latał