Dzisiaj jest 23 lis 2024, 5:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 mar 2014, 17:55 
*

Rejestracja: 05 mar 2014, 16:31
Posty: 1
Pojazd: Kymco Super8
Na wstępie witam Forumowiczów.
Problem z którym się zetknąłem dotyczy Super 8 z silnikiem 4T, wymiana wariatora seryjnego na wariator Malossiego + pasek Malossi poskutkowała drastyczną zmianą osiągów ( jeśli w 4T możemy mówić o osiągach ).
Jako że w posiadanie Super 8 wszedłem po raz drugi w życiu, to naturalnym zakupem był dla mnie Multivar który w poprzednim jednośladzie dał efekt wręcz znakomity, było czuć wyraźne przyśpieszenie/przełożenie obrotów silnika na realną prędkość.
W tym egzemplarzu Vmax spadł o blisko 10 kilometrów, przyśpieszenie także zmalało względem osprzętu seryjnego.
Sam skuter w stanie bdb. , po gruntownym przeglądzie, regulacji zaworów etc etc
Młody nie jestem, Kymco miało być alternatywą na People 250 cm3 które jest dla mnie zbyt ciężkie w ruchu miejskim - biorąc pod uwagę codzienne dojazdy do pracy przez ścisłe centrum miasta.
W Multivarze rolki 16x13 6 gr oraz sprężyna biała - faktem jest iż sprężyna oryginalna jest o wiele twardsza niż ta z zestawu Malossiego.
Czy moglibyście podpowiedzieć który kolor sprężyny byłby twardszy niż biała ?
Domniemuję iż problem leży po stronie jej twardości - chyba że się mylę.
Zastanawiające jest to że mam odniesienie, bo posiadałem identyczny skuter z identycznym wariatorem i różnice w dynamice oraz prędkości są znaczne.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy