Dzisiaj jest 27 lip 2025, 11:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 kwie 2014, 15:25 
*

Rejestracja: 20 lut 2014, 14:33
Posty: 44
Pojazd: Benelli 49x 09'
Witam :<
Mam taki problem na gaźniku motoforce racing phbn 17,5mm - na dyszy 90 jeździł tylko na prowizorycznym filtrze bo seryjny nie wyrabiał, zmieniłem więc dysze na 72 i dałem wkład filtra stage6. Jeździło to bardzo spoko, raz mi zgasł na próbie kilku km ( świeca była ciemna, nie przegrzał się, po tym zapalił od razu ) i jest teraz problem z odpalaniem, postoi 2 minuty i odpala za jakimś 15 razem i tylko na max otwartej przepustnicy z rozrusznika ssanie nic nie daje, bawiłem sie w regulacje iglicą i śrubą ale żadnego efektu, cały czas to samo. Co to może być ? na dyszy 90 z tym prowizorycznym filtrem po tygodniu stania zapalił od pierwszego kopa.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 kwie 2014, 22:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Po odpalaniu na mniejszej dyszy sprawdź świecę, jeżeli nie dostaje benzyny to nie odpali tak szybko, a skoro mówisz, że jest w stanie zapalić tylko przy pełni otwartej przepustnicy, to paliwa mu brakuje, dokup stożek i zamontuj dyszę 90, skoro na takiej odpala i jeździ dobrze, lub zastosuj większą tutaj, na początek daj iglicę na środek, a śrubkę składu wkręć na maks w prawo po czym wykręć ją o 1 obrót i zobacz, czy zagada. Jeżeli to dalej nie pomoże to nie co większą dyszę.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2014, 14:38 
*

Rejestracja: 20 lut 2014, 14:33
Posty: 44
Pojazd: Benelli 49x 09'
dawałem już iglice na pośrednie położenie i było tak samo tyle że waha kapała z wydechu :roll: paliwa ma dość bo na ssaniu też nie pali jak powinien, dziwne jest to że jak go gaszę i chce uruchomić po chwili to odpala a po 1-2 minutach jest bida z nędzą. Dodam jeszcze że po zgaszeniu jest taki dźwięk jakby ktoś przez chwile szczał do zbiornika :D , może sie to paliwo jakoś cofać ? mieszanka raczej dobra, świeca ok. Dlaczego pali zaraz po wyłączeniu a chwile potem już nie + jak odpali musze na full otwartym gazie trzymać troche żeby chodził, potem jest ok. Nie mam już pomysłów co to może być, coś w komorze pływakowej ? zapowietrza sie czy coś ?

problem rozwiązany, wszystko ustało po kilkunastokrotnym ściśnięciu przewodu z paliwem prtzed gaźnikiem, widocznie przewód uwalony lub filtr :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy