Cytuj:
filtr czysty? bo wygląda jakby za mało powietrza dostawał
no bez żartów. takie rzeczy to ja posprawdzałem zanim napisałem wątek. Z filtrem i bez nie ma róznicy. Powietrza jest dość.
Do tego skoro go byle co zalewa to chyba nie ma mowy o nadmiarze powietrza?
Cytuj:
Iglica nie zmieni Ci, czy zalewa, czy nie, tylko zmieni czas otwarcia dyszy do pełna
Wiec skoro ja otworzy wcześniej to i benzyny dostanie więcej szybciej. Jak najbardziej zalewanie - tyle że w zakresie gdzie main jet zaczyna odgrywać wiekszę role - od mniej więcej połowy otwarcia do maxa.
Czemu sie upieracie przy braku paliwa jak lekkie dotknięcie ssania bez względu na obroty go zalewa (pisałem) - to przecież powinno poprawić tylko.
Z tym otwarciem przepustnicy na maxa to jest inna sprawa. trzymają go za morde rolki (w tej chwili 4.5g) i sie nie wkręci powyżej 9300 (około). Zestaw sie powinien swobodnie wkręcać na 11000 obr.
Wiec być może GDYBY sie wkręcił wyżej to i dawka paliwa była by odpowiednia bo więcej cykli pracy by jej zużywało więcej.
Tutaj jest ograniczenie obrotów na 9300 i to jest 80% przepustnicy. Otwierasz ją dalej - powietrza jest ciut więcej, paliwa też tylko zapotrzebowanie silnika nie wzrasta bo nie rosną obroty.
Przerywanie na wysokich jest objawem zarówno braku powietrza jak i braku paliwa - generalnie zły skład mieszanki. Nie wspominając o np świecy.
Niedobór paliwa to raczej jest buczenie i brak mocy a nie kichanie
_________________
Junak 607 2T S6 Streetrace 70 90km/h+
SYM GTS 125+Wyprzedaż części z Junaka:
wyprzedaz-garazowa-swietne-graty-za-50-sklepowej-t421322.html