Dzisiaj jest 28 lis 2024, 17:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 mar 2015, 22:13 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 23:10
Posty: 105
Lokalizacja: Wiśnicz-Bochnia
Pojazd: Sachs SX1
Witam.
Posiadam:
China 70 (chyba dobry egzemplarz, ani raz nie spuchł, przebieg ok 3 tys. km)
Doppler S3R (Yasuni R)
Top Racing SV1
Gaźnik 16 mm
13,5 obrotu dzwonu na 1 obrót koła.
I problem w tym taki że nieważne co zrobie z napędem to i tak nie pojade więcej niż 85 km/h licznikowe.
Raz wyciągnąłem podkładke od przeciwtalerza aby pasek wyszedł jeszcze wyżej ale to nic nie dało.
Przy v maksie mam ok 10 tyś obrotów.
Z sporej góry osiągne nawet 100 km/h przy piłowaniu silnika...
Może wina leży po stronie paska? Oryginalna szerokośc to 16.6, a ja mam teraz wytarty na 15,6.
Na seryjnym wydechu leciał 80 a po zmianie 85. Myślałem że poleci więcej.
Co może być nie tak?




_________________

China 70
Doppler s3r (Yasuni R)
Mikuni 16mm
Top Racing SV1


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 mar 2015, 7:12 
***

Rejestracja: 22 paź 2013, 20:40
Posty: 513
Lokalizacja: Dobre Miasto
Pojazd: Gilera Stalker DD 50
Napęd się zużył, cylinder traci kompresję, źle wyregulowany lub brudny gaźnik, przyczyn jest wiele.




_________________

Zapraszam do Gilery !!!
http://forum.mieloch.pl/post2652196.html#p2652196




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2015, 9:19 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Albo chiński korektor momentu nie rozchodzi się do końca i pasek nie schodzi na sam dół i nie wpuszcza na górę wariatora. Zaznacz na wariatorze mazakiem i pojeździj, zobaczysz jak wysoko wchodzi pasek.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2015, 11:12 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 23:10
Posty: 105
Lokalizacja: Wiśnicz-Bochnia
Pojazd: Sachs SX1
Cylinder ma ok 3 tys przebiegu, pali od strzała czy ciepły czy zimny, przyśpieszenie jest b.dobre.
Gaźnik czysty na 100 %, wyregulowany, wina leży chyba po stronie napędu.
Zaznaczałem już tak i pasek nie wchodzi do samego końca wariatora, zostaje tak gdzieś od góry z 7 mm.
Ale nie da się nic zrobić aby wchodził wyżej..




_________________

China 70
Doppler s3r (Yasuni R)
Mikuni 16mm
Top Racing SV1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2015, 12:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Jak dla mnie gaźnik za mały.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2015, 14:05 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jeśli przy tym przełożeniu przekładni oraz obrotach 10tyś to gaźnik wyrabia tylko przełożenie wariator - korektor może zwiększyć prędkość max.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2015, 14:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Co do tego nie byłbym taki pewien. Ja sam jeździłem na gaźniku 17.5 przy obecnym secie i nie mogłem wycisnąć więcej jak 90km/h. Po zmianie na 21mm spokojnie ponad 100 leci. Co prawda nie mam obrotna, ale słyszę po dźwięku, że obroty są większe. Poza tym same przełożenia. Obecnie mam 1/10, a miałem takie same jak kolega i nawet na gaźniku 21mm osiągnąć prędkość 90km/h było trudne. Miał po prostu wysokie obroty i pasek już na końcu wariatora.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2015, 14:38 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Dlatego najpierw trzeba zobaczyć napęd czy w całości pracuje.
Ja mam takie same przełożenia, serię i gaźnik 19mm i przy mojej wadze leci 75 max licznikowe. Przy czym mam problem właśnie z chińskim korektorem bo nie otwiera się do końca i pasek nie schodzi do samego dołu. Dlatego tutaj mogą być jakieś rezerwy.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2015, 19:29 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 23:10
Posty: 105
Lokalizacja: Wiśnicz-Bochnia
Pojazd: Sachs SX1
A co powiecie na to:
Chce sprawdzić czy mój pasek wejdzie wyżej, może spróbuje wyciągnąć sprężyne centralną i na stopkach zapalić silnik, teoretycznie pasek o razu wejdzie na maksymalnie przełozenie tak?
robił tak ktoś, sprawdzi się to czy bez sensu?




_________________

China 70
Doppler s3r (Yasuni R)
Mikuni 16mm
Top Racing SV1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy