Dzisiaj jest 25 lis 2024, 2:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 mar 2015, 19:59 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 19:29
Posty: 22
Pojazd: Keeway Ry6
Witam !
Ostatnio zmieniałem cylinder na 70ccm. Z powodów takich, ze skuter mulił do 50 przy lekkiej górce lub wiatru, jednak na prostej jechał 70 jak się dobrze rozpędziłem. No więc z tych powodów postanowiłem zmienić cylinder. Po zmianie cylindra prędkość jak i jego moc powinna iść do przodu a niestety skuter jedzie zaledwie 45, wchodzi na obroty od 20-35, że niemal koło się podnosi ale również strasznie zawyje, po tym momencie obroty natychmiastowo spadają i lekko rozpędza się do 45 po czym dalej nie chce iść. Nie mam już pomysłu dlaczego tak się dzieje, gaźnik jest wyregulowany jednak nic w nim nie zmieniałem. Pewnie powiecie, że to wina gaźnika ale skuter na prawdę dobrze wchodzi na obroty, nic nie zacina więc chyba gaźnik odpada ? Gdy postawię go na stopki skuter dobrze wchodzi na obroty i na nich zostaje, jednak na kołach wchodzi na obroty i momentalnie spada. Nie mam pojęcia co się z nim dzieje? Może zła sprężyna? Zły wariator ? Lekkie rolki ? Nie mam już pomysłu co może z nim być.

Setup:
Cylinder wm motor 70ccm
Wariator wm motor
Rolki prawdopodobnie 4g
Sprężyna centralna -żółta malossi
Wydech laser x pro 5


Ostatnio zmieniony 19 mar 2015, 17:29 przez Szymonk, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 mar 2015, 20:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Napęd do regulacji:
Sprężyna średniej twardości i rolki okolice 5 gram.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 mar 2015, 20:56 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
Jaka jest dysza w gazniku i jaki gaznik w ogóle? Sprawdz dokładnie wagę rolek. Sprawdz czy wszystko dobrze poskładałeś przekladni. Coś jest nie tak jak jedzie tylko 45 :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2015, 17:27 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 19:29
Posty: 22
Pojazd: Keeway Ry6
ORyginalna dysza 62,5 natomiast wsadziłem dzisiaj 70,75 i nic. Oczywiście dałem filtr stożkowy ale niestety dalej tylko 45, jakby miał zakodowane że 45 i ani km więcej. Nie wiem co się dzieje, sprężyne również zmieniłem na miększą, rolki 5 g i 45 no co jest? powie mi ktos? Tylko z górki się bujnął do 60. Nie mam już naprawdę pomysłu..

-- 19 mar 2015, 18:27 --

No ja już nie mam pojęcia, dzisiaj nagle miał natchnienie i poszedł 75-76, niestety musiałem zachamować by skręcić, wracam się na to miejsce skąd wystartowałem i chce jeszcze raz .. lecz skuter się obraził i znowu 45-50 .. nie chce więcej nie wiem co się dzieje. Jak poszedł to 75 to był zimny - tak można powiedzieć. Pomoże ktoś? Być może jest to swieca ? Nie wymieniałem jej od 5 tys km ale z tym to chyba nic nie ma co nie ? Kupiłem odblokowany moduł niestety to nic nie dało. Tyle kasy wydane a rezultatu 0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2015, 18:08 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
wsadz oryginalny filtr (wyjmij zwężkę ) przeczyść gaznik i wsadz większą dysze, potem regulacja gaznika (kolor swiecy kawa z mlekiem) , potem zakładasz centralkę tą zółtą malossi i rolki 4-5g, jak bedziesz rozkręcał napęd sprawdz czy wszystko dobrze jest złożone. To musi jezdzić innej opcji nie ma, chyba że coś z cylkiem jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2015, 19:39 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 19:29
Posty: 22
Pojazd: Keeway Ry6
Jak ta zwężka wygląda? Dysza 70,75,80 ?
Tylko powiedz mi jak ta dysza wygląda i czy oryginalny gaźnik da rade uciągnąć dysze np. 80

-- 19 mar 2015, 20:39 --

No ale po co mam wyjmować zwężkę z filtra i dawać jeszcze raz większa dysze?
Wczoraj wsadziłem stożek i dysze 75 oraz 80, gaźnik wyregulowałem lecz 45 to 45. Następnie została włożona centralka na oryginalną i dalej 45, rolki również nie poprawiły osiągów. Z cylindrem co by było nie tak? Skoro ma bardzo dobre obroty przy tych 25km/h tylko z nich schodzi po chwili




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2015, 20:22 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
Skoro zmieniłeś cylinder na większy to przydałoby się tą zwężkę wyjąć (masz filtr i wlot przez który wlatuje powietrze i ten "wlot" jest z takiej gumy i trzeba to wyjąć), co do dyszy to musisz próbować w tym właśnie zakresie.Wyreguluj dobrze gaznik, ma sie dobrze wkręcać na obroty i tak samo z nich spadać. Hmm mniewam ze blokada z wariatora zdjęta jak i inne?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy