Witajcie a więc tak kiedy zachodzi potrzeba wymiany dyszy wolnych obrotów na większą , oraz co ma wpływ na zbyt wolne schodzenie silnika z obrotów ?. Mój silnik to morini Ac(70cc polerka kanału wydechowego oraz poprawienie kanałów) z przerobionymi karterami pod zawór z minarelli z carbonowymi płytkami (pomiędzy zaworem a króćcem zrobione jest swobodny przepływ mieszanki), króciec około fi 21 gaźnik to dellorto phva 17,5 dysza główna paliwowa to 95 (mocno wykręcona śruba od składu mieszanki o pare obrotów inaczej nie chodzi tylko przerywa ) Dysza ssania 60 , dysza wolnych obrotów 34 , iglica A8 zawleczka na środku . Świeca po przejażdżce i daniu mu w palnik wygląda na suchą i w miarę o dobrym kolorze (Irydowa Ngk Br7Hix). Skuter na wolnych obrotach musi być trzymany delikatnie na manetce inaczej po jakimś czasie jak chodzi obroty powoli powoli maleją aż zgaśnie to jeden problem a drugi to gdy przegazuje się delikatnie to dość wolno schodzi z obrotów . Wiem że dużo się rozpisałem , jednak wolę jasno nakreślić temat - prosiłbym o wypowiedzi osób które są obeznane w regulacjach gaźników nie tylko na poziomie dysza główna i regulacja składu mieszanki Pozdrawiam -Wydra Ps: gdyby było to potrzebne pełny aktualny set znajduje się na ostatniej stronie mojego projektu
_________________ Wpadnij jedyny taki projekt Italjeta
|