Dzisiaj jest 03 gru 2024, 23:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 sie 2014, 21:06 
*

Rejestracja: 12 cze 2014, 12:44
Posty: 30
Lokalizacja: kwidzyn
Pojazd: Derbi gp1 race
Skuter jest po świeżym remoncie silnika i jest już dotarty.
Silnik przerobiony na Klasę sport na następujących częściach:
Kartery rocznik 2009 ( w moich urwały się mocowania wydechu....)
Cylinder - Malossi sport 70 po szlifie i tłok meteor.
Wał stage 6 hpc nowy
Łożyska wału top racing z luzem c4 nowe
Nowe Uszczelniacze wału top Racing.
Nowa Pompa wody RMS

Napęd:
Nowy Przeciwtalerz RMS i gwiazdka
Wariator Polini Hi-Speed Kit , nowy pasek polini
Sprzęgło Tec Evo Racing d.107mm, regulowane
Przekładnia pierwotna Top Racing Nowa 15-37 co daje 4,5 obrotu dzwona na jeden obrót zębatki.

Gaźnik dellorto 17,5 z dysza 88

Kolor świecy jest ok Kawa z Mlekiem . Dodam że jeżdżę na wydechu kundo rapid krd 70 lekko zmodyfikowany , kolanko fi24 i końcówka wydechu przespawana na prosto.

I teraz tak. Problem w tym ze dziwnie reaguje na regulacje.
Przy rolach 5 gr i sprężynie polini 23kg na starcie mul czuć ze ślizga się pasek przez 5 sek i po tym strzal i leci 82km/h mierzone gps.
Rolki 6,3 gr ta sama sprężyna mul na starcie gorszy niż na 5 i dalej w miarę leci ale max 77 km/h
Teraz tak na seryjnej sprężynie rolki 5 i 6,3 gr max 75
Na sprężynie czerwonej top Racing 22% i rolkach 6,3 mały mułek na starcie i leci do gdzieś 85km/h
sprężyna Naraku czarna twardość 42kg i rolki 4,5 wyje nie jedzie, rolki 5 podobnie, rolki 5,5 ciut lepiej, rolki 6 już lepiej kreci wysoko ale nie otwiera waria do końca, zostaje 5mm, rolki 6,3 równy dość zrywny start i ciągnie do końca, wario otwiera się w końcu prawie do końca zostają jakieś 3mm i leci dość szybko nie mierzyłem ile ale myślę że koło 87km/h

Wiem że może więcej. Te obroty na tej sprężynie są wysokie ale mogą być wyższe. Zaznaczę że dopiero na tej sprężynie Naraku czarna i rolkach 6,3 wario się otwiera na innych sprężynach brakuje centymetr do końca. Nawet na top racing +22 która ma 45 kg i rolkach 6,3 wario otwiera się mocniej bo zostaje jakieś 1mm ale na tej sprężynie chmm kręci jakby niższe obroty... i nie leci więcej jak na czarnej Naraku.

Co radzicie? Do tej czarnej sprężyny założyć jeszcze cięższe rolki. Dokupić sprężynę naraku czerwona 50kg ale podejrzewam że będzie potrzebował jeszcze cięższych rolek. Może przekładnia za mocna i nie ma mocy ? Mam jeszcze seryjną 6 obrotów dzwona na 1 obrót zębatki i 9 na 1.

Może uda mi się nakręcić filmik to go później wstawię..


Ostatnio zmieniony 16 lip 2015, 14:01 przez lijosk8, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 sie 2014, 23:14 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
lijosk8 pisze:
Witam mój Setup to :

Mój setup to:
Cyl malossi sport 70 ccm
Wal tec sport nowy z nowymi łożyskami
Wario top racing też nowy z rolkami g5,
Sprzęłlo seria z białymi sprężynkami mallosi
Sprężyna centralna top czerwona +22%
Dzwon seria
Pasek Dayco
Gaźnik dellorto 17,5 z dyszą 88
Wydech po przeróbkach Kundo rapid 70 krd

Problem taki iż tak ... muł do 10 km/h potem rwie dość ładnie tak do 40 równo potem trzyma obroty stałe do tych 75 i potem koniec, max 80 realne 90 licznikowe z wiatrem, czasem rozpędza się tylko do 70 km/h czasem 75, a jak czapka stanie te 81 km/h

Po za tym dziwnie pracuje jak by zaraz miało by się coś rozlecieć.
Są wibracje przy ruszaniu...
Wszystkie elementy wypisane u góry już są dotarte..
Jak na taki set powinien lecieć więcej .. Lub równo i normalnie za każdy raz..

Może coś pomożecie bo ja już nie mam sił ,, Myślę już nad zmianą całego napędu z wałem korbowym łożyskami...

Dodam że wstawiałem już różne rolki 4 g, 4,5 g , 5 g, 6 g....
Na 4,5 g ma ładne obroty ładnie się wkręca ale szybko pasek nachodzi na wariator i dalej muł, jedynie na tych piątkach w miarę równo napęd pracuje...
Może trzeba jeszcze twardszą sprężynę centralną do lżejszych rolek by obroty były wyższe ???

Aha tak przy okazji czy luz na łożyskach c4 powinien być wyczuwalny przy ruszaniu przeciw talerzem wariatora ?? u mnie go czuć i to dość mocno a od strony magneta w cale ... Czyżby nowe łożysko już dostało ??

Pozdrawiam :)

tez mam malossiego i tez mi leci około 82 ale czemu to nie wiem :D

hmm czym lżejsze rolk tym miększa sprężyna centralna ...
pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2014, 11:43 
*

Rejestracja: 12 cze 2014, 12:44
Posty: 30
Lokalizacja: kwidzyn
Pojazd: Derbi gp1 race
Kurde no masakra ... Już zgłupiałem z tym moim silnikiem.. Nie wiem co robić..

Dodam że silnik się nie wkręca na max obroty podczas jazdy jak by miał za ciężkie rolki ..
Do tego Jak na stopce go przygazuje to potrafi czasem strzelić w tłumik albo tak jak by to nazwać prychać zależy jak się reguluje, dam mu więcej paliwa to strzela, a jak wykręcę śrubkę od powietrza to na max obrotach prycha z tłumika .. I jego obroty nie są wysokie .. Lepiej działał na seryjnym wydechu..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2014, 17:36 
**

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:11
Posty: 275
Lokalizacja: Śrem
Pojazd: NRG MC3
"Na 4,5 g ma ładne obroty ładnie się wkręca ale szybko pasek nachodzi na wariator i dalej muł, jedynie na tych piątkach w miarę równo napęd pracuje... "
Według mojej wiedzy daj przy tych rolkach twardszą sprężynę dłużnej pasek będzie wchodził na najwyższy promień wariatora ponieważ silnik będzie potrzebował "więcej siły"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2014, 18:28 
*

Rejestracja: 12 cze 2014, 12:44
Posty: 30
Lokalizacja: kwidzyn
Pojazd: Derbi gp1 race
Chmmm Czyli sprężynę jakieś 50% lub więcej skoro 22% to tak na połowę przyspieszenia starczy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2014, 21:28 
**

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:11
Posty: 275
Lokalizacja: Śrem
Pojazd: NRG MC3
każdy producent ma inne oznaczenie s6 hard jest jak top;'a niebieska




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2014, 12:39 
*

Rejestracja: 12 cze 2014, 12:44
Posty: 30
Lokalizacja: kwidzyn
Pojazd: Derbi gp1 race
Tak wiem :)

Ok powiem tak zmieniłem w skuterze wydech na seryjny który mam całkowicie odblokowany. Cięty itp itd..
Założyłem teraz rolki 7 g i skuter leci te 80 realne, po zmianie na wydech seryjny dostał również siłę przy ruszaniu i przyspiesza równomiernie do tych 70 km/h ale później to już powolutku powolutku do 80 km/h . Raz udało mi się go rozpędzić do 85-90 ale jak nie było wiatru..
Tak samo jak przyspiesza od zera do tych 70 tez nie za szybko ale tak w miarę...

Aha podkreślę że podczas jazdy silnik nie wchodzi na najwyższe obroty. W miarę rozpędzania rosną te obroty ale to nie jest to jak powinno.. Wina za ciężkich rolek ?? montowałem 6g 5g 4,5 i 4 g
Czym lżejsze role tym wolniej się rozpędzał, ale obroty wyższe, zjadliwie było jeszcze na 6 g. Miał większego powera przy ruszaniu ale v-max był minimalnie słabszy...

Co byście mi zaproponowali by derbik troszkę szybciej ruszał i troszkę szybciej jeździł ??
Chciałbym by skuterek śmignoł mi tak z 90-95. Więcej mi nie potrzeba..

Myślę nad gaźnikiem dellorto 21mm
chmmm lżejsze rolki i mniej miękką sprężynę ??
Co jeszcze mógł bym zrobić ??

-- 02 paź 2014, 13:39 --

Ok 3 pytania ....

Skuter pięknie śmiga jak jest zimno a jak jest ciepło zamula go tzn nie wchodzi na wysokie obroty. Ale jak jest zimno na dworze to wchodzi na wysokie obroty ...
Słabe chłodzenie napędu ?? nie mam wiatraczka na przeciwtalerzu...
Czy za słabe chłodzenie silnika ??
Czy to za mały gazior ?? mam obecnie dellorto 17,5 z dyszą 88....

Co mi doradzicie ??

Macie jakiś patent na wyrabianie się frezów na wale i wariatorze (talerzyk wariatora i przeciwtalerz) ??
Zaczyna się mielić. Ścinać frez na wale, przeciwtalerzu, i talerzyku wariatora. :( Masakra....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2014, 14:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Dokładnie. Ta sprężyna +22% oznacza że jest twardsza od seryjnej o 22%, ale kij wie jaką twardość ma twoja seryjna, może jest podobna? ;]

Tak więc na dobry początek kup twardszą sprężynę. Ja osobiście sprawdzałem na medium stage6 i ładnie zbiera. Hard da jeszcze późniejsze przełożenie, więc w moim wypadku by strasznie długo na starcie buczał do 40km/h na tzw najwolniejszej przerzutce :P

Trochę teorii:
Sprężyna dociskowa służy do zmiany położenia paska na sprzęgle i wario, poprzez siłę odśrodkową. W momencie gdy pasek z wario, rozkręci koło do odpowiedniej prędkości, sprzęgło się otwiera i pasek schodzi na najniższą przerzutkę, Jeśli sprężyna jest miękka, szybko pasek zejdzie na wyższy bieg i dlatego masz muła na starcie.
Później gdy wario zbliża się do maksymalnych obrotów, pasek pod wpływem siły odśrodkowej przesuwa się na wario ku górze i osiągamy w ten sposób najcięższą przerzutkę. W tym wypadku jeśli rolki będą za ciężkie, pasek na wario wysoko nie pójdzie.

Jak już wymienisz sprężynę i będzie dalej "Muł" na starcie oznacza to, że pasek się ślizga, kiedy pasek jest najniżej na wario, a najwyżej na sprzęgle.
Być może sprężynki sprzęgła są na tyle twarde, że do nich wypadałoby założyć jeszcze cięższe rolki lub wymienić sprężynki na trochę miększe.

Ale wpierw sprawdź jak to będzie ze sprężyną centralną na standardowych rolkach 5g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2014, 17:37 
*

Rejestracja: 12 cze 2014, 12:44
Posty: 30
Lokalizacja: kwidzyn
Pojazd: Derbi gp1 race
Dzięki za odpowiedź :)
więc tak sprężyna ta czerwona top jest znacznie twardsza od mojej seryjnej, do seryjnej zakładałem rolki 4,5

Teraz z tą sprężyną i rolkami 7 g w miarę to jeździ ale bez wodotrysków malutki muł na starcie później rozpędza się w miarę równo do maksa ale nie zawsze, jak jest ciepło na dworze to zamula a jak jest zimno to jest dobrze. Zamula w sensie nie wchodzi na max obroty i jak by nie miał mocy. Ale wystarczy że jest tak jak teraz czyli 15 stopni na dworze i śmiga ładnie ale max nie jest wysoki jakieś 75 km/h 80km/h ale realne mierzone gps.

Rolki 4,5 g przy tej sprężynie dają efekt taki że obroty są piękne ale łapie zaraz muła jak by pasek od razu wszedł na najcięższy bieg...

Rolki 5g przy tej sprężynie dają efekt taki że obroty są niższe ale rozpędza się do 60km/h i dalej nie chce wyje nie jedzie

Rolki 6 g obroty no powiedzmy, testowane chwile, max osiągnięty 75 km/h ale ładnie silny był gumę palił jak ścig

Rolki 7 g mały muł na starcie potem w miarę ciągnie ale wiem że mógł by lepiej ciągnąć i więcej polecieć...

Myślę jeszcze raz przetestować rolki 6g

80 km/h to mało jak na taki setup...

Teraz już za wiele nie zrobię bo oberwały mi się uszy od montowania wydechu i wydech trzyma się na samych szpilkach cylindra... dopiero po wypłacie cokolwiek tym czasowo zrobię bo i tak będę wymieniał ten wał z wariatorem bo to i tak za jakiś czas się przekręci. Zima już tuż tuż i koniec sezonu ..
Czas wyciągnąć silnik, przyspawać te uszy i wymienić wał i wario..

Znacie jakąś firmę która prostuje i wyważa wały korbowe ??
Mam nowy wał top Racing race HQ tyle że chyba skrzywiony podczas montażu.. ścisnąłem go śrubami i się chyba delikatnie zszedł...
Chciałbym go oddać do regeneracji....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2014, 21:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Po 1 jaki masz filtr? Po drugie pod tego cyla gazior minimum 19mm żeby to miało ręce i nogi. Sam śmigałem na 17,5mm i wiem ile z tym problemów przy cylu 70ccm. Po wymianie na 21mm nawet zbytnio nie musiałem bawić się w regulację.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2014, 23:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
17.5mm powinien wystarczyć na sporta. Może nie do końca dobrze wyregulowany jest ten gaźnik, dlatego raz jedzie 70km/h a raz 80km/h Druga strona medalu to filtr powietrza.

Mi na seryjnym filtrze po przeróbkach, dużo lepiej chodzi niż na sportowym filtrze

Skoro zauważyłeś różnice przy regulacji napędu i najlepiej było na rolkach 6g to je zamontuj jeszcze raz i baw się gaźnikiem. Jest szybki sposób na dobrą regulację, ale trochę powku*** sąsiadów :P Postaw na stopce centralnej scoota. Przy rozgrzanym silniku reguluj gaźnik, śrubką od mieszanki/powietrze. Dokręć na maksa i odkręcaj co pół obrotu i gazuj ostro, aż do momentu kiedy zauważysz że obroty się najszybciej zbierają i przy puszczeniu manetki szybko spadają.

Zawsze jeszcze istnieje opcja, skoczenia do serwisu skuterów ze sklepem, z zamiarem kupna dobrego filtra pod twój gaźnik. Jak goście będą spoko to Ci za free wyregulują na różnych filtrach i dobiorą najlepszy.

80km/h to ja jeździłem na 50cc AC na szerokich oponach :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2014, 12:21 
*

Rejestracja: 12 cze 2014, 12:44
Posty: 30
Lokalizacja: kwidzyn
Pojazd: Derbi gp1 race
P opierwsze zapraszam do mojego tematu o moim skucie, bo nie do końca wiecie na czym jeżdżę

http://forum.mieloch.pl/derbi-gp1-race-50-70-t394168.html

Sprzęt nie posiada stopki centralnej seryjnie, koło napędzane jest łańcuchem, silnik osadzony w ramie centralnie, filt powietrza jest zintegrowany z prawa pokrywą magneta. itp itd...

Filtr mam serie i odkąd mam skuta to do niego nie zaglądałem .... Nie mam oleju do wkładów a u mnie w mieście sami partacze. kupiłem u nich filtr stożek ten sam co polini tyle że bez napisu ale za dużo powietrza daje. Nawet jak wkręcam śrubkę na maksa, i nie mogłem w ogóle gaźnika wyregulować....
Ale kolor świecy jest idealny, kawa z mlekiem.

Dodam że po wymianie paska na dayco nie miał on wymiaru 804 czy tam 805 mm x17,5mm tylko miał 179,9mm x 17,5mm
Koleś z serwisu mówił że to bez znaczenia, ale mi coś nie pasuje bo żeby go założyć muszę kolektor momentu obrotowego rozszerzyć by go naciągnąć na tuleje. Na wariatorze zostaje jakieś 3 mm nie pracującej powierzchni i myślę że to przez ten pasek.

Za cholerę nie mogę z niego więcej wycisnąć...

Może przekładnia jest taka ??


Nawet na sportowym wydechu kundo rapid krd 70 nie mogłem go wyregulować. Miał muła przy ruszaniu że musiałem się odpychać , przy rolkach 4g. I strzelał wtłumik na wysokich obrotach tzn prychał, a jak na stopce to strzelał w tłumik...

Teraz będę remontował silnik tzn wymieniał wał z łożyskami, to może poradzicie mi jaki napęd założyć ?? jakie wario, jaki pasek, może kolektor momentu ? jaką sprężynę itp....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2014, 13:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Ja wiem który to Derbi GP1 50, budową przypomina motorower Derbi GPR, a przód to tylko potwierdza. Sam bym takiego chciał ze swap-em z 50 na 250 cc :D

https://www.youtube.com/watch?v=cDa3gm9an2c

6sec do 100 ;]


Co do twoich problemów, wciąż zostanę przy regulacji gaźnika. Strzelanie z rury wydechowej, brak obrotów na starcie, słaby vmax, wszystko na to wskazuje.

Pasek powinien być szerokością i długością, taki sam jak seria.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2015, 20:48 
*

Rejestracja: 12 cze 2014, 12:44
Posty: 30
Lokalizacja: kwidzyn
Pojazd: Derbi gp1 race
Witam mój Setup to :

Skuter jest po świeżym remoncie silnika i jest już dotarty.
Silnik przerobiony na Klasę sport na następujących częściach:
Kartery rocznik 2009
Cylinder - Malossi sport 70 po szlifie i tłok meteor
Wał stage 6 hpc nowy
Łożyska wału top racing z luzem c4 nowe
Nowe Uszczelniacze wału top Racing.
Nowa Pompa wody RMS

Napęd:
Nowy Przeciwtalerz RMS i gwiazdka
Wariator Polini Hi-Speed Kit , nowy pasek polini, teraz założone są rolki 6,3g i centralna sprężyna 20kg
Sprzęgło Tec Evo Racing d.107mm, regulowane
Przekładnia pierwotna Top Racing Nowa 15-37

Gaźnik dellorto 17,5 z dysza 89

KOlor Swiecy jest ok Kawa z Mlekiem . Dodam że jeżdżę na seryjnym odblokowanym wydechu. Skuter teraz zbiera się pięknie od dołu do makasa cały czas równo ale tylko do 74km/h

Coś troszkę za mało... Dodam że silnik na tych rolkach nie kręci za wysoko.
Co polecacie zmienić by skuter jeździł szybciej ??

Posiadam jeszcze rolki 5gr i spreżyny polini 23kg i top racing czerwoną i seryjną.

Napewno napiszecie że podstawa to sportowy wydech . Posiadam Kundo rapid krd 70 ale musze go pierw wyremontować. Tzn zamówiłem koncówkę wydechu nową z przelotem 20mm. Muszę w nim dorobić nową flanszę i powiękrzyć wylot z rezonatora do końcówki na 20mm.

Może wy mi coś pomorzecie bo ja już nie ogarniam...

-- 29 cze 2015, 1:14 --

Oki po założeniu wydechu kundo rapid 70 musiałem założyć lżejsze rolki 5gr dałem mocniejsza sprężynę 23 kg i efekt jest taki ze mam mula na starcie potem ciągnie jak głupi. Z tego co zauważyłem ślizga mi się pasek. Za składa centralka. I tu pytanie dać lżejsze rolki czy twardsza sprężynę? Chciałbym zwiększyć mu jeszcze trochę obroty ale zniwelować mula. Dać np rolki 3,5 i twardsza sprężynę w moim przypadku seryjną. Bo te polini 20 i 23kg są bardziej miękkie niż seryjna. Co mi poradzicie.
Napomnę ze teraz v max wzrósł do 84km/h z zakrockim pasem bo powinienem mieć 811x18,5 a mam 804x17,5
Czy narazie zostawić ustawienie i sprawdzić co będzie się działo po założeniu prawidłowego paska?

-- 30 cze 2015, 21:48 --

[quote="lijosk8"]Witam mój Setup to :

Skuter jest po świeżym remoncie silnika i jest już dotarty.
Silnik przerobiony na Klasę sport na następujących częściach:
Kartery rocznik 2009
Cylinder - Malossi sport 70 po szlifie i tłok meteor
Wał stage 6 hpc nowy
Łożyska wału top racing z luzem c4 nowe
Nowe Uszczelniacze wału top Racing.
Nowa Pompa wody RMS

Napęd:
Nowy Przeciwtalerz RMS i gwiazdka
Wariator Polini Hi-Speed Kit , nowy pasek polini, teraz założone są rolki 6,3g i centralna sprężyna 20kg
Sprzęgło Tec Evo Racing d.107mm, regulowane
Przekładnia pierwotna Top Racing Nowa 15-37

Gaźnik dellorto 17,5 z dysza 89

KOlor Swiecy jest ok Kawa z Mlekiem . Dodam że jeżdżę na seryjnym odblokowanym wydechu. Skuter teraz zbiera się pięknie od dołu do makasa cały czas równo ale tylko do 74km/h

Coś troszkę za mało... Dodam że silnik na tych rolkach nie kręci za wysoko.
Co polecacie zmienić by skuter jeździł szybciej ??

Posiadam jeszcze rolki 5gr i spreżyny polini 23kg i top racing czerwoną i seryjną.

Napewno napiszecie że podstawa to sportowy wydech . Posiadam Kundo rapid krd 70 ale musze go pierw wyremontować. Tzn zamówiłem koncówkę wydechu nową z przelotem 20mm. Muszę w nim dorobić nową flanszę i powiękrzyć wylot z rezonatora do końcówki na 20mm.

Może wy mi coś pomorzecie bo ja już nie ogarniam...

-- 29 cze 2015, 1:14 --

Oki po założeniu wydechu kundo rapid 70 musiałem założyć lżejsze rolki 5gr dałem mocniejsza sprężynę 23 kg i efekt jest taki ze mam mula na starcie potem ciągnie jak głupi. Z tego co zauważyłem ślizga mi się pasek. Za słaba centralka. I tu pytanie dać lżejsze rolki czy twardsza sprężynę? Chciałbym zwiększyć mu jeszcze trochę obroty ale zniwelować mula. Dać np rolki 3,5 i twardsza sprężynę w moim przypadku seryjną. Bo te polini 20 i 23kg są bardziej miękkie niż seryjna. Co mi poradzicie? Kupiłem nowy pas bo powinienem mieć 814x18,5 a miałem 804x17,5 ale na nowym pasie jest to samo
Zauważyłem że max rośnie gdy zakładam lżejsze rolki.
Dziś założyłem sprężynę seryjną i zero efektu z rolkami 5 g i 6,3. Top Racing czerwona 22% i rolki 6,3 super obroty rozpędza się bosko ale sprzęgło nie daje rady ślizga się bezczelnie aż wibruje i max 75 gps-em mierzone. Gdy założę sprężynę te polini 23kg czyli -8% i rolki 6,3 sprzęgło nie ślizga się i rusza nawet nawet ale z lekkim mułem i max 77km/h z rolkami 5g muli na starcie ale potem strzał i do 82km/h. Wario na każdym ustawieniu pracuje jakies 80% powierzchni , dobry centymetr zostaje do brzegu waria.
Wspomnę że silnik ma dobrą Kompresję silnik po generalce.
Nie testowałem jeszcze nowego pasa z rolkami 5gr i sprężyna 23kg -8%. Zabrakło dziś czasu.

Macie jakieś pomysły ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy